آجیل و خشکبارآیا میدانستید؟خواص میوه ها و گیاهانسلامت

آیا راه های طبیعی برای خلاص شدن از آلرژی وجود دارد؟

آیا راه های طبیعی برای خلاص شدن از آلرژی وجود دارد؟ یکی از وحشتناک ترین آلرژی هایی که جهان را به صورت گسترده تکان داده است ناشی از آجیل ، مانند بادام زمینی است.

صحبت از تعداد شد  باید گوییم که در شال 2002 از هر 125 کودک 1 نفر به بادام زمینی آلرژی دارد. با این حال ، در هر 17 کودک (بیش از 1 میلیون نفر در ایالات متحده) 1 نفر مبتلا به “آلرژی بادام زمینی” است.

آیا راه های طبیعی برای خلاص شدن از آلرژی وجود دارد؟

برای گفتن حقیقت در مورد داروهای طبیعی در دسترس بیماران مبتلا به حساسیت به آجیل ، متأسفانه هیچ موردی وجود ندارد.

با این حال ، دانشمندان و متخصصان داروهای گیاهی بطور خستگی ناپذیری در تلاش برای بدست آوردن فرمول نهایی برای درمان آلرژی هستند. این بدان معنا نیست که نمی توان از پیشگیری یا کنترل جلوگیری کرد.

سیستم ایمنی درمانی: استفاده از آلرژن برای ایجاد ایمنی

از طرف دیگر ، خبر خوب این است که تحقیقات جدیدی که اخیراً انجام شده حاکی از آن است که آلرژی بادام زمینی توسط خود بادام زمینی به طور طبیعی قابل درمان است.

اظهار داشتند اگر به کودکان با آلرژی بادام زمینی مقدار کمی آرد بادام زمینی بدهید ، در نهایت با اطمینان می توانند دوباره بادام زمینی بخورند. ایمونوتراپی تجربی در حال حاضر با موفقیت 84٪ از میزان موفقیت آگاهانه مؤثر بوده است.

فولات در مقابل اسید فولیک: کدام ویتامین B9 را باید انتخاب کنید؟
بخوانید

اندرو کلارک از بیمارستان آدنبوروک در کمبریج ، انگلستان ، که تیمی را که تحت درمان قرار گرفته بود ، همکاری می کرد ، گفت: “ما نتایج خارق العاده ای را نشان داده ایم ، که 80 تا 90 درصد از کودکان قادر به تحمل خوردن بادام زمینی به طور منظم پس از درمان هستند. “

قبل از این ، تنها گزینه جلوگیری از واکنش آلرژیک ، جلوگیری از خوردن مواد غذایی حاوی آجیل یا جلوگیری از هر نوع تماس با آنها بود.

علاوه بر این ، اکثر پزشکان همچنین به طور مرتب تزریق اپی نفرین را تجویز می کنند و به بیماران توصیه می کنند که اطمینان داشته باشند که همیشه از آنتی هیستامین ها استفاده می کنند.

FAHF-2: فرمول گیاهی آلرژی به مواد غذایی

همچنین ، قبل از انجام سیستم ایمنی درمانی ، از جمله تحقیقات انجام شده در زمینه درمان آلرژی بادام زمینی ، یک فرمول گیاهی چینی FAHF-2 (فرمول گیاهی آلرژی غذایی) نیز در حال انجام است.

تحقیقات با بودجه اختصاصی در مورد FAHF-2 در یک مدل موش در مطالعات مناسب در موسسات معتبر ایالات متحده آزمایش شده است.

آنها دریافتند که این فرمول موشها را از واکنش آلرژیک بادام زمینی محافظت می کند. سرانجام ، FAHF-2 چراغ سبز برای آزمایش انسان داده شده است.این کارآزمایی ، ایمنی و اثربخشی درمان انواع حساسیت های غذایی از جمله بادام زمینی ، آجیل درختی ، ماهی و صدف را آزمایش می کند.

همه چیزهایی که شما باید درباره حساسیت به آجیل بدانید
بخوانید

بیایید امیدوار باشیم که فرمول طبیعی برای درمان آلرژی بادام زمینی ممکن است به زودی راهی فروشگاه های پزشکی شود. با این حال ، ایمونوتراپی طبیعی ترین درمانی است که فرد می تواند بدست آورد.

آلرژی بادام زمینی غیر معمول اما ویران کننده است. حتی اثری ریز از بادام زمینی می تواند یک واکنش آنافیلاکتیک و مرگ ایجاد کند.بنابراین ، بیماران مبتلا به چنین آلرژی باید نهایت دقت را نسبت به آنچه می خورند و از کجا می خورند مراقبت کنند.

پیشگیری از آلرژی های مغذی

  • از غذاهایی که ممکن است دارای آجیل باشند خودداری کنید.
  • همیشه برچسب های مواد غذایی را حتی برای محصولاتی که می شناسید بررسی کنید ، زیرا مواد ممکن است تغییر کنند.
  • از خوردن مواد غذایی با مواد ناشناخته خودداری کنید.
  • از بوفه ها نخورید زیرا بیشتر اوقات آلوده است.
  • میان وعده ها یا ناهارهای خود را در مهمانی ها یا پیک نیک ها بگیرید.
  • همه افراد در حلقه خانواده و دوستان باید حساسیت غذایی خود را بدانند.
  • قبل از سه سالگی به کودک خود آجیل یا مواد غذایی حاوی آجیل ندهید ، به خصوص اگر حساسیت دارید.
  • توجه داشته باشید که اگر آلرژی به بادام زمینی دارید ، ممکن است به برخی از سبزیجات ، حبوبات مانند سویا ، لوبیا سبز ، لوبیا کلیه ، لوبیای پخته شده و نخود سبز نیز واکنش نشان دهید زیرا این مواد غذایی حاوی آلرژن مشابه با بادام زمینی هستند.
  • توجه داشته باشید که الکل می تواند یک واکنش آلرژیک را بدتر کند.
استفاده از نعناع در دوران بارداری: جوانب مثبت و منفی که باید آگاه باشید
بخوانید

به صفحه اینستگرام ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا