اسمبل سیستمگیم

اسمبل کیس گیمینگ COUGAR Conquer 2 Full

تماشای اسمبل کیس های گیمینگ امروزه یکی از کار های لذت بخش است مخصوص اگر این کیس از طراحی و جذابیت خاصی برخوردار باشد . امروز برای شما اسمبل کیس گیمینگ COUGAR Conquer 2 رو انتخاب کردیم که یک کیس حیلی زیبا و جذاب است .

اسمبل کیس های امروزه یکی از کار های با درآممد خوب به حساب می آید و کسانی که اسمبل این سیستم هارا انجام میدهند پول خوبی به جیب می زنند . اگه شما هم علاقه دارید این کار رو انجام دهید باید بداند به جزء خم کردن لوله ها خنک کننده و اسمبل قطعات کیس باید دانش انتخاب یک سیستم درست با نیاز مشتری هم بلد باشید . از این ها بگذریم و به ظاهر این کیس بپردازیم .

اسمبل کیس گیمینگ

پنل جلوییکیس گیمینگ COUGAR Conquer 2 Full

اسمبل کیس گیمینگ

این کیس از نظر ظاهری بسیار جالب و خشن است این کیس بیشتر به کسانی که گیمر هستند پینهشاد می شود . پنل جلوی این کیس بسیار رنگارنگ است  که امروزه از نظر بیسیاری از کاربران لذت بخش است و می توان گفت نصف راه را فقط با خرید این کیس رفته اید و نیاز به قطعات قدرمتندی ندارید . در بخش پنل جلو قسمت پاینی می توانید از فن های RGB استفاده کنید یا مثل ویدیو منتشر شده خلاق باشید و از یک مانیتور کوچک هفت اینچی استفاده کنید تا مشخصات و وضعیت سیستم را برای شما به نمایش بگذارد .

پنل راست و چب کیس گیمینگ COUGAR Conquer 2 Full

اسمبل کیس گیمینگ

در دو سمت چپ و راست از شیشه دو تیکه پوشانده شده است که برای نمایش قطعات و نمایش زرق برق سیستم خیلی جالب است و باز بودن بیشتر سیستم کمک میکند تا سیستم تهویه سیستم عملکرد بهتری داشته باشد. پاور در این کیس در قسمت پایین جا میگیرد .و شما می توانید با استفاده از رابط گرافیک آن را بصورت عمودی در زیر کیس استفاده کنید که اگر از گرافیک های سنگین استفاده میکنید فشاری کمتر به کیس وارد شود و با فاضی که در کیس است عمل خنک کردن کارت گرافیک را بهتر انجام دهد .

 

تماشای ویدیو اسمبل کیس گیمینگ COUGAR Conquer 2 Full

در این ویدیو شما اسمبل این سیستم با استفاده از سیستم خنک کننده مایع را مشاهده میکنید و در پنل جلوی از مانیتور بجای فن خنک کننده استفاده شده .

قیمت این محصول در فروشگاه آمازون حدود 200 دلار می باشد که قیمت خیلی بالای نسبت به دیگر کیس های گمینگ موجود دارد
مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا