دکوراسیونمد و خانه آرایینکات خانه آرایی

با این دو ماده اساسی یک جاکفشی بسازید

این غرفه های کفش بدرد بخور و زیبا هستند. آیا شما علاقه مندید که بدانید چگونه فقط با چند ماده می توانید یک جاکفشی بسازید؟

چه برای فروش ، چه برای فروش یک گاراژ و چه حتی قرار دادن آنها در خانه خود به عنوان یک کالای تزئینی و برگزار کننده ، این غرفه های کفش عملی و زیبا هستند.

ساخت قفسه کفش

آیا شما علاقه مند به یادگیری نحوه ساخت یک جاکفشی فقط با چند ماده هستید؟

اشکال ، اندازه ها و ساختارهای مختلفی وجود دارد. غرفه کفش نه تنها برای نمایش کالاها مفید است ، بلکه می توانند یک عنصر تزئینی مهم در خانه شما باشند ، حتی اگر کوچکترین انتخاب کنید.

تنوع بسیار زیاد ایده هایی که در اختیار ما قرار می دهد ، گزینه ساختن آنها را به تنهایی قابل استفاده می کند. با دو ماده اولیه ساده ، مانند چوب و مقوا ، می توانید فقط در چند مرحله غرفه های خود را بسازید.

نحوه ساخت جاکفشی چوبی

1. جاکفشی مخصوص  بسازید

ساخت قفسه کفش

اولین گزینه ای که لیست خواهیم کرد یکی از ساده ترین هاست. این ایده عالی برای فضاهای کوچک و یا برای افرادی است که عملی را دوست دارند.

البته برای ساختن موفقیت آمیز این نسخه به علاوه موارد خاص نجاری مانند پیچ ​​و پیچ گوشتی ، باید قطعات مختلف چوب نیز داشته باشید. همچنین اگر می توانید کمک بخواهید مفید خواهد بود.

تعداد تابلوها بستگی به تعداد قفسه ها یا سطحی که می خواهید بسازید بستگی دارد. از طرف دیگر طول به اندازه گیری فضای جایی که می خواهید آن را بستگی دارد. در مورد عرض ، حدود 25 سانتیمتر را برای متناسب کردن انواع کفش توصیه می کنیم.

 

  • هنگامی که چوب دارید ، اولین چیز برش مستطیل برای تکیه گاهها خواهد بود. اینها را به صورت عمودی قرار دهید تا جدایی لازم بین هر قفسه ایجاد شود.
  • تکیه گاهها باید حدود 5 یا 6 سانتی متر از انتهای چوب قرار گیرند. به نوبه خود ، این مستطیل ها سپس به تقسیم قفسه ها از یکدیگر کمک می کنند. این یک استراتژی عالی برای ایجاد غرفه های چند سطحی است.
  • به جای تراز کردن تکیه گاه های عمودی ، توصیه می شود بین قرار دادن هرکدام از یک سطح به سطح ، اختلاف چند سانتی متری داشته باشید.
  • روند اتصال آنها ساده است: دو پیچ را به صورت عمودی در هر قطعه پیچ کنید. برای زیباتر شدن ظاهر ، تخته های عمودی را به سمت بالا نکشید ، بلکه تفاوت چند سانتی متری بین آنها داشته باشید.

این “عدم اطمینان” بر پایداری مبلمان اثرگذار نخواهد بود و جلوه  زیبایی به آن می بخشد.

 

2. یک جاکفشی را از جعبه ها بسازید

آیا می دانید جعبه های چوبی ، مانند نمونه هایی که برای سبزیجات استفاده می شوند ، علاوه بر هدف اصلی خود ، دارای مصارف بسیاری نیز هستند؟

یکی از این موارد این است که شما می توانید آنها را برای ساختن جاکفشی فقط با انباشته کردن آنها ، بازیافت کنید.

 

روند انجام این کار بسیار ساده است:

  • ابتدا جعبه ها را آماده کنید. یعنی برای خلاص شدن از زبر بودن آنها را با کاغذ سنباده مالش دهید ، در صورت لزوم میخ ها را اضافه کنید تا آنها را تقویت کنید و آنها را با رنگ اسپری یا لاک الکل به رنگ دلخواه خود رنگ کنید. نکته: اگر بعضی از مناطق را بی رنگ بگذارید ، به یک اثر روستایی بسیار زیبا خواهید رسید.
  • سپس ، آنها را به جایی بیاورید که ایستاده باشید. اگر آنها به خوبی جا می گیرند و شما مانند آن ایستاده را دوست دارید ، به ساندویچ سیلیکون در قسمت انتهایی قرار دهید تا آنها را بهم وصل کرده و هنگام استفاده از افت آنها جلوگیری کنید.
  • حتی می توانید کمی در پشت آن اضافه کنید به طوری که آنها به دیوار چسبانده شوند.

 

توصیه دیگر: برای دستیابی به یک ساختار زیبا و نه چندان همگن ، می توانید برخی از جعبه ها را به صورت عمودی و برخی دیگر به صورت افقی قرار دهید.

برای ایجاد فضای بین عمودی ، ایده خوبی است برای اضافه کردن تخته ها برای تقسیم آنها و ایجاد یک قفسه اضافی.

یک جاکفشی از مقوا بسازید

ساخت قفسه کفش

علاوه بر چوب  ، مقوا نیز می تواند برای این نوع ساخت و سازها بسیار متنوع باشد. این پایه از چندین ساختار هرمی کوچک تشکیل شده است.

همه در کنار هم ، فضاهایی را ایجاد می کنند که کفش ها به صورت جداگانه جا بیفتند.

شما نیاز خواهید داشت:

  • برخی از جعبه های مقوایی شکسته ،
  • روزنامه ،
  • لاک ،
  • سیلیکون ،
  • چسب و نوار.

سپس این مراحل را دنبال کنید:

  • مقوا را به مستطیل های 45 × 30 سانتی متر برش دهید.
  • دو برابر را به طول انجام دهید ، به فاصله 15 سانتیمتر از یکدیگر و از نزدیکترین لبه.
  • انتهای آن را با سیلیکون بپیچانید تا مثلث تشکیل شود و اتصال را با استفاده از نوار ایمن کنید. کمیتی را که ضروری به نظر برسید ، تهیه کنید.
  • مثلث مقوایی دیگری را به اندازه کافی بزرگ برش دهید تا تمام مثلث هایی که در کنار یکدیگر قرار دارند را بپوشانید. به یاد داشته باشید که عرض باید 30 سانتی متر باشد.
  • وقتی تمام سطوح مورد نظر خود را دارید ، مثلث ها و همچنین پایه ها را با سیلیکون وصل کنید.
  • در آخر ، مخلوطی از قطعات مساوی را با چسب و آب تهیه کنید و از آن برای چسباندن تکه های روزنامه بر روی همه مقوا استفاده کنید.
  • بگذارید چند روز خشک شود و به عنوان لمس نهایی آن را به رنگ دلخواه خود رنگ کنید و لاک بزنید. همچنین می توانید روزنامه را نمایان بگذارید. فوق العاده به نظر می رسد

همانطور که مشاهده می کنید ، فقط با چند مورد می توانید یک جاکفشی ایستاده بسازید.

اگر آنها را در خانه ندارید یا حتی اگر این کار را انجام دهید ، می توانید به سرعت آنها را در هر مکانی انجام دهید. دیگر صبر نکنید و شروع به ساختن کنید تا استفاده مورد نظر خود را به آنها بدهید!

منبع: steptohealth

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا