اخبار گیمتریلر بازیگیمنقد و بررسی اختصاصی

تاریخ انتشار Ghost of Tsushima ، تریلر ، شایعات و اخبار

اطلاعاتی درباره بازی Ghost of Tsushima این روزها به سختی پیدا میشود در ادامه با ما همراه باشید با نقد و بررسی این بازی زیبا.

اولین بار این بازی در هفته بازی های پاریس سال 2017 اعلام شد ، Ghost of Tsushima یک IP جدید از Sucker Punch است که بازی سوم شخص برای پلی استیشن 4 سونی – و احتمالاً کنسول ورودی PS5 نیز خواهد بود. اکنون تاریخ انتشار PS4 را نیز می دانیم و این بازی در تاریخ 26 ژوئن 2020 (6 تیر)منتشر خواهد شد.

اگرچه Sucker Punch تا حد زیادی برای ساخت بازی های مشهور شناخته شده است ، اما توسعه دهنده کاملاً به طور قابل توجهی از فرمول معروف با این بازی جدید فاصله می گیرد. Ghost of Tsushima با گفتن شهرهای بسیار بلند و پرقدرت و ابرقدرتهای نئونی ، یک ماجراجویی باز تاریخ جهانی خواهد بود که بازیکنان را به سمت فئودال ژاپن باز می گرداند.

ما از Ghost of Tsushima چیز زیادی نشنیده ایم ، زیرا در E3 2018 فاش شد ، و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا سونی چندی پیش نور بیشتری را در نسخه PS4 اختصاص دهد. حضور اخیر در حالت پخش مستقیم در یک پخش مستقیم ، دقیقاً چیز دیگری برای ادامه کار به ما نداد – گذشته از این یک پیش پرده جدید که دارایی ها و شخصیت های بازی را نشان می دهد.

بریم سر اصل مطلب

تریلر Ghost of Tsushima

آخرین تریلر در جریان بازی Awards Awards  معرفی شد ، مجموعه ای از گیم پلی جدید را به نمایش می گذارد ، به همراه اینکه در نهایت یک پنجره انتشار فاش شد.

Ghost of Tsushima

 

قبل از بازی جوایز 2019 ، ما در تاریخ 10 دسامبر تریلر  ارائه داده شده از حالت پخش زنده را دریافت کردیم و یک جنگل زیبا و زیبا را نشان می داد و لحظات پر تنش قبل از نبرد سامورایی – با یک بمب دودزا به دست و همچنین یک تیغه می توانید تمام لرزان موجود در ویدیوی تعبیه شده در زیر را حس کنید.

پلی استیشن بیشتر از همیشه در کنفرانس E3 2018 خود با Ghost of Tsushima نسبت به گذشته به نمایش گذاشت و با اولین بازی در گیم پلی همراه بود. این تریلر دنیای باز و عظیمی را نشان می دهد که تقریباً شبیه به یک نقاشی با موسیقی متن فیلم  است.

 

Ghost of Tsushima

 

ما سامورایی های ما مهاجمان مغول را به سبک مبارزاتی به یاد می آوریم که Assassin’s Creed را به ما یادآوری می کند.

 

Ghost of Tsushima

قبل از این شاهد تریلر اعلامیه ای بودیم که در هفته بازی های پاریس منتشر شد.

اگرچه در موتور بازی اسیر شده است ، از لحاظ گیم پلی ویژگی چندانی ندارد. با این حال ، آنچه نشان می دهد ، دنیای بازی است که ما در آن بازی خواهیم کرد و مشخص است که Sucker Punch قصد دارد زیبایی خیره کننده داشته باشد.

اخبار و ویژگی ها

Shuhei Yoshida تحت تأثیر قرار گرفته است.

Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima در نمایشگاه E3 2018 تحت تأثیر بصری مورد توجه قرار گرفت و رئیس  استودیوی Sony Worldwide Studios ، Shuhei Yoshida اظهار داشت که هنوز هم اینگونه است.

یوشیدا در مصاحبه ای با Famitsu که توسط The PlayStation Brahs ترجمه شده است ، گفت که وی از گرافیک بازی “تحت الشعاع” قرار گرفته است و می افزاید: وقتی او آن را بازی می کند “دستان خود را متوقف می کند” زیرا برخی از صحنه ها زیبایی چشم انداز ژاپنی را دو چندان می کنند. این ستایش بسیار خوبی است ، و یک آپدیت خوب برای کسانی که مدتهاست منتظر شنیدن اطلاعات بیشتر درباره Ghost of Tsushima هستند.

انحصاری PS5؟

PS5

مطابق با “نامه داخلی فاش شده” از سونی  در تاریخ 12 فوریه 2020 رونمایی می شود. “آینده Sony PlayStation به تمام دنیا “.

همان ‘نامه داخلی فاش شده’ ادعا می کند که Ghost of Tsushima منحصر به فرد PS5 خواهد بود.

شایان ذکر است که این شایعه را با یک نمک عظیم مصرف کنید ، زیرا تأیید نشده است که این یک ایمیل رسمی داخلی است و تا حدودی مخالف ارائه گزارشی است که در زیر گزارش شده است. سه سال آینده با بازی هایی که شامل Ghost of Tsushima می شود.

سخنگوی سونی در پاسخ به درخواست اظهار نظر اظهار داشت: “ما درباره شایعات و گمانه زنی ها نظر نمی دهیم“.

Ghost of Tsushima

هنوز هم در PS4 خواهد بود

اطلاعاتی درباره Ghost of Tsushima این روزها به سختی پیدا شده است و  برخی از طرفداران را نگران کرده است که Sucker Punch IP جدید خود را در PS5 که به طور فزاینده مورد بحث قرار می گیرد و نه PS4 منتشر کند.

با این حال ، به نظر می رسد سونی با تأیید در یک ارائه لوگو (از طریق GamesRadar) این نگرانی ها را به رختخواب خود کشیده است که با “یک فهرست برجسته از بازی های منحصر به فرد AAA هنوز به زودی” ادامه خواهد یافت تا به مدت سه سال به PS4 متعهد شود. این بازی ها شامل موارد اختصاصی The Last of Us 2 ، Death Stranding و Ghost of Tsushima خواهد بود ، همانطور که از تصاویر بازی های موجود در اسلایدهای PS4 که بخشی از این نمایش است ، نشان داده شده است.

این بدان معنا نیست که Ghost of Tsushima برای PS5 قابل پخش نخواهد بود – بحث زیادی در مورد سازگاری با عقب وجود دارد و این احتمال وجود دارد که این بازی نسل ها را به هم بزند و بازیکنان را از کنسول فعلی خود به حالت بعدی خود ببرد. اگر نمی خواهید آماده جهش به نسل بعدی باشید ، نگران نباشید – به نظر می رسد Ghost of Tsushima هنوز گزینه ی خوبی خواهد بود.

لیست کار

مدتی بعد از اخبار ، در آوریل 2019 Sucker Punch یک لیست شغلی برای یک نویسنده روایتگر را در تیم Ghost of Tsushima خود قرار داد. این ارسال برای هواداران معتقد نبود که این بازی کاملاً در راه پیشرفت آن بوده است و مورد اطمینان نیست که هر نوع تاریخ انتشار یا خبرهای بعدی می تواند مدتی از این فاصله خارج شود.

لیست شغلی (از طریق Gamasutra) از متقاضیان آماده “نوشتن گفتگوی با کیفیت” و ارائه ایده ها به سایر زمینه های روایت بازی می کند. با این حال ، این همچنین می گوید كه متقاضی باید قادر به نوشتن “مهلت های طولانی” باشد كه می تواند به معنای پیشرفت باشد و Sucker Punch می تواند به دنبال تقویت تیم فعلی خود با یك عضو جدید باشد كه بتواند هرگونه روایت ثانویه را پیوند بزند. .

تا زمانی که هیچ خبری از خود Sucker Punch نشود ، البته همه اینها صرفاً حدس است.

شخصیت اصلی جین ساکای است – اما او تنها نیست

Ghost of Tsushima روی سامورایی جین ساکای متمرکز است اما شما همچنین متحدین مانند کماندار ماساکو (که ممکن بود از آن تریلر به یاد داشته باشید) جمع خواهید کرد.

Ghost of Tsushima

در فئودال ژاپن تنظیم می شود

همانطور که از تریلر اعلان بازی فاش شده است ، Ghost of Tsushima در قرن سیزدهم ژاپن – زمان تهاجم مغول – تنظیم می شود. در سال 1274 ، مغولان اولین توقف خود را در جزیره Tsushima انجام دادند. شما جین را بازی خواهید کرد ، یکی از آخرین سامورایی های موجود در جزیره ویران شده ، مصمم است حمله را متوقف کند و مغول ها را با وجود شانس موجود در برابر وی ، به بیرون از کشور بازگرداند.

یک جهان باز وجود خواهد داشت و شما در شخص سوم بازی خواهید کرد

اگرچه تفاوت آن با بازی های قبلی Sucker Punch از جهات مختلفی وجود دارد ، Ghost of Tsushima یک شباهت به مشهور با دیدگاه شخص سوم خود را به همراه خواهد داشت. این بار بازیکنان نقش سامورایی به نام جین را بر عهده می گیرند.

این بازی دارای دنیای باز و عظیمی خواهد بود. به طور خاص ، تنظیمات جزیره بزرگ Tsushima واقع در ساحل ژاپن خواهد بود. Tsushima یک مکان جغرافیایی متنوع است و تریلر بازی نشان می دهد که بازیکنان قادر خواهند بود از جنگلهای سرسبز ، به کوههای ناهموار و شهرهای پر از شخصیت های جالب سفر کنند.

با قضاوت بر اساس فیلم های تریلر ، به نظر می رسد که این بازیکن اکثر زمین های پیاده روی را با اسب انجام دهد.

گیم پلی

تاکنون بسیار کمی از گیم پلی بازی دیده ایم ، اما با توجه به تنظیمات و داستانی فراگیر ، می تواند جالب توجه باشد. بازی یک سامورایی با کمال تعجب به این معناست که هر دو عنصر عمل و خفا وجود خواهد داشت اما به نظر می رسد که برنامه هایی برای ترکیب این فرمول وجود دارد.

به عنوان مثال سامورایی بازیکن کنترل خواهد کرد یکی از آخرین نوع خود است و در نتیجه مجبور می شود تاکتیک های سنتی سامورایی را ریخته و روش جدیدی از مبارزه را “راه ارواح” بنامد.

Ghost of Tsushima

در حالی که ما نمی دانیم این روش از روح در واقع چیست ، ما علاقه مند هستیم زیرا این یک روش کاملاً جدید برای مبارزه است که فقط یک سامورایی وجود دارد که باید با یک ارتش کامل روبرو شود. همه اینها در کنار هم باعث می شود فکر کنیم تأکید زیادی بر مخفی کاری تاکتیکی و استفاده از قدرت های تقویت شده (شاید بطور ملایم ماوراء طبیعی) صورت گیرد.

طبق لیست بازی در فروشگاه پلی استیشن نیوزیلند ، بازیکنان می توانند افسانه ‘Ghost’ را در یک داستان “با الهام از داستانهای کلاسیک سامورایی” بسازند.

طیف وسیعی از سلاح وجود خواهد داشت

به طور طبیعی سلاح ها در این بازی اصلی خواهند بود و از این تریلر می توانیم ببینیم که طیف گسترده ای از آنها وجود خواهد داشت. در کنار کاتانا سنتی سامورایی ، ما نیز کمانهای بلند ، اسبهای زره ​​پوش و آتش فراوان را به چشم دیدیم.

شرور جالب خواهد بود

در کنار یک شخصیت جذاب ، ما همچنین یک شرور ماده را پیش بینی می کنیم. این بازیکن مقابل امپراطوری مغول قرار خواهد گرفت که به دلیل مهارت های پیشرفته اسب سواری و تیراندازی با کمان  مشهور است.

رهبر این ارتش دشمن اصلی بازیکن خواهد بود و ساکر پانچ این رهبر را “قاتل نامعقول و منطقی” توصیف کرده است. چگونگی نمایش این مسئله در بازی مشخص نیست اما مشخص شده است که یک خط داستانی جذاب و پویا قهرمان / بدخواه را نشان می دهد.

این بازی می تواند از گفتگوی ژاپنی استفاده کند

نات فاکس ، مدیر خلاق بازی ، در طی تابلو در PSX از حاضران پرسید که آیا علاقه مند هستند این بازی را با گفتگوی ژاپنی انجام دهند. پس از تشویق که به غیر از تأیید نمی توان اشتباه کرد ، اظهار داشت: “متشکرم ، متشکرم.”

اگرچه این یک تأیید هیچ چیز نیست ، اما نشان می دهد که Ghost of Tsushima خیلی خوب می تواند از مسیر بازی هایی مانند Nier: Automata با دیالوگ کاملاً به زبان ژاپنی در کنار زیرنویس انگلیسی بگذرد. مطمئناً تلاشهایی است که تیم توسعه به طور واضح برای سفرهای تحقیقاتی و درخواست مشاوره متخصص برای دستیابی به اصالت فرهنگی انجام داده است.

منبع:techradar

ترجمه اختصاصی تیم مگ پارسی

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا