آیا میدانستید؟دکوراسیونسلامتمد و خانه آرایینکات خانه آرایی

ترفندهایی برای سازماندهی مکان مطالعه کودکان شما

ترفندهایی برای سازماندهی مکان مطالعه کودکان شما . اگر مکان مطالعه فرزندان شما منظم نباشد ، انجام کار درسی یا مطالعه از جمله موارد دیگر برای آنها آسان نخواهد بود. یک روش خوب برای اطمینان از اینکه همه چیز در جای خود قرار دارد ، کاردستی ساده ای است که ما در اینجا به اشتراک می گذاریم.

ترفندهایی برای سازماندهی مکان مطالعه کودکان شما

منطقه مطالعه کودکان تمایل دارد خیلی زود مواد ناخواسته جمع شود. کافی است بعد از مدرسه به خانه بیایند تا مکان با مداد ، دفتر و سایر اشیا پر شود. و وقتی این اتفاق می افتد ، آنها نمی توانند چیزی پیدا کنند.

خوشبختانه روش های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد. بسیاری از ایده ها و اشیا به شما کمک می کنند تا این منطقه را به روش بهتری ساماندهی کنید. و بهترین چیز این است که می توانید آنها را در خانه ، با مواد بسیار ساده و خلاقیت خود تهیه کنید.

در زیر برخی از کاردستی هایی را برای ساماندهی محل مطالعه فرزندان خود و کمک به آنها برای استفاده بیشتر از وقت خود مشاهده خواهید کرد.

ایده هایی برای سازماندهی منطقه تحصیل کودکان شما

جعبه های بازیافتی برای مرتب نگه داشتن همه چیز

جعبه ها راه حل مناسبی برای نظم بخشیدن به همه چیز هستند. ایده یافتن جعبه هایی با اندازه های مختلف و بازیافت آنها در فضای ذخیره سازی اضافی است. می توانید از مقوا ، الیاف یا جعبه های ساخته شده از هر ماده دیگری استفاده کنید.

به همین ترتیب ، می توانید جعبه هایی با اشکال مختلف را انتخاب کنید ، زیرا هر یک برای ذخیره چیزی ایده آل خواهد بود. جعبه های مربعی ، گرد یا مستطیلی ، با درب یا بدون در ، برای ذخیره پوشه ها ، مدادها ، مجلات و انواع مواد کار مناسب هستند.

می توانید جعبه ها را با کاغذهای رنگی زیبا بپوشانید و گوشه ای از جعبه ها را جمع آوری کنید تا محل مطالعه کودکان خود را بهتر سازمان دهید. همچنین ، می توانید روبان یا عکس های چسبانده شده به آنها اضافه کنید یا آنها را رنگ آمیزی کنید تا تزئینی تر شوند.

یک سازمان دهنده دیوار

ترفندهایی برای سازماندهی مکان مطالعه کودکان شما

اگر فضای زیادی ندارید ، یک سازمان دهنده دیوار به شما این امکان را می دهد تا از فضای خود بیشترین استفاده را کنید.

یک سازمان دهنده با جیب هایی که می توانید آنها را به دیوار آویزان کنید ، یک روش عالی برای سازماندهی مکان مطالعه کودکان شما است ، به خصوص اگر فضای زیادی ندارید.

برای ساخت این کاردستی ، شما به یک تخته چوب متوسط ، ورق های فوم از هر رنگ ، نخ ، رشته سفید ، چرخ خیاطی و چسب نیاز دارید.

اولین کاری که باید انجام دهید برش هشت مستطیل فوم است. سپس ، مستطیل ها را دو به دو به هم بدوزید و یکی از اضلاع 10 اینچی را برای ساخت جیب آزاد بگذارید. برای اتصال جیب ها به تخته چوب از چسب (یا سیلیکون) استفاده کنید.

در آخر ، دو تخته را روی تخته سوراخ کنید و رشته سفید را از سوراخ ها عبور دهید. حالا تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تخته را به دیوار آویزان کنید! می توانید مداد ، برس ، قیچی و انواع دیگر مواد را در جیب ها نگهداری کنید.

قوطی های تزئینی برای سازماندهی مداد

برای ساماندهی مداد می توانید از قوطی های بازیافتی استفاده کنید. به سادگی آنها را خوب بشویید و روی آنها را با پارچه های جذاب و روبان های رنگی بپوشانید. می توانید یکی را به دیگری بچسبانید و حتی آنها را به دیوار وصل کنید. این قوطی ها به شما امکان می دهد مدادها را مرتب کنید تا بتوانید آنها را به سرعت پیدا کنید و در محل تحصیل کودکان خود دیدنی به نظر برسید.

جعبه های غلات به عنوان تقسیم کننده

ترفندهایی برای سازماندهی مکان مطالعه کودکان شما

برای قفسه ها می توانید کاردستی از جمله تقسیم کننده های خلاق و چشم نواز بسازید.

جعبه های غلات می توانند تقسیم کننده خوبی برای قفسه های شما باشند. در داخل آنها می توانید مجله ها ، دفترها و انواع مقالات را قرار دهید و به شما در طبقه بندی و مرتب نگه داشتن مکان کمک کنید.

برای تبدیل جعبه های غلات به تقسیم کننده ، کافی است آنها را به صورت مورب برش داده و روی آنها را با کاغذ رنگی بپوشانید. می توانید از کاغذ بسته بندی یا هر نوع کاغذ جذاب و خوش رنگی استفاده کنید. در حالت ایده آل ، از رنگ ها و الگوهای مختلف استفاده کنید تا منطقه مطالعه کودکان شما واقعاً جذاب باشد.

ظروف شیشه ها برای وسایل کوچک

ظروف شیشه های می توانند به ظرف هایی برای وسایل کوچک روی میز تبدیل شوند که همیشه گم می شوند ، مانند گیره های کاغذ ، نوارهای لاستیکی یا منگنه ها و سایر موارد. به این ترتیب ، آنها همیشه در دسترس و سازمان یافته خواهند بود. فراموش نکنید که سازماندهی خوب به معنای استفاده بهتر از اشیا کوچک و بزرگ است.

برای بازیافت این شیشه ها اولین کاری که باید انجام دهید شستشوی بسیار خوب آنها با آب گرم است. سپس ، چند حیوان پلاستیکی انتخاب کنید و آنها را بر روی درب بچسبانید. پس از خشک شدن چسب و اتصال حیوانات به درب ، درب و حیوانات را با اسپری رنگ کنید.

همه این صنایع دستی یک روش عالی برای سازماندهی محل تحصیل کودکان شما به روشی ساده ، متفاوت و ارزان است. همچنین ، آنها به شما کمک می کنند تا به اشیایی که در غیر این صورت در سطل زباله قرار می گرفتند ، روح تازه ببخشید.

به وب سایت رانا گراف حتما سر بزنید.

به صفحه آپارات , ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا