دکوراسیونمد و خانه آرایی

دکوراسیون سازگار با محیط زیست: راههایی برای تزئین خانه شما

دکوراسیون سازگار با محیط زیست: راههایی برای تزئین خانه شما . برای دستیابی به سبکی اصلی ، متفاوت و اقتصادی که به محیط احترام می گذارد ، مجدداً از اشیا ، استفاده و بازیافت کنید.

دکوراسیون سازگار با محیط زیست: راههایی برای تزئین خانه شما

یکی از بزرگترین گرایش های موجود دکوراسیون سازگار با محیط زیست است. در این مقاله ویژگی های اصلی آن را معرفی می کنیم و ایده هایی برای تزئین خانه بر اساس اصول آن به شما ارائه می دهیم.

اگر می خواهید خانه شما زیبا به نظر برسد و در عین حال مراقب محیط نیز باشید ، دکوراسیون سازگار با محیط زیست برای شما مناسب است! بدون شک ، شما عاشق طیف گسترده ای از گزینه های تزئینی می شوید. آیا آماده الهام گرفتن هستید؟

دکوراسیون سازگار با محیط زیست چیست؟

دکوراسیون سازگار با محیط زیست: راههایی برای تزئین خانه شما

دکوراسیون سازگار با محیط زیست یک روند دکوراسیون بر اساس بازیافت و استفاده مجدد است. یانها یعنی چی؟ ما هر یک از این اصول را یک به یک بررسی می کنیم:

1. بازیافت کنید

اساس دکوراسیون سازگار با محیط زیست جلوگیری از ایجاد زباله است. به همین دلیل ، توصیه می کنیم عناصر تزئینی را از بطری ها ، ظروف ، جعبه ها و هر چیز دیگری که در خانه دارید تهیه کنید.

شما می توانید تزئینات را خودتان انجام دهید یا اشیایی را که از مواد بازیافت شده ساخته شده خریداری کنید. امروزه می توانید آنها را در نمایشگاه ها یا حتی آنلاین در مغازه های دست ساز پیدا کنید.

5 ایده برای دکوراسیون با گونی
بخوانید

2. استفاده مجدد

دومین ستون حامی جان تازه ای به اجسامی است که در غیر این صورت به بیرون پرتاب می شوند. از این نظر ، ایده این است که مبلمان را بازسازی کنید تا آن را به آنچه در حال حاضر نیاز دارید تبدیل کنید.

3. کاهش دهید

مینیمالیسم به خوبی با این روند همراه می شود زیرا استفاده از عناصر تزئینی را کاهش می دهد. ما می دانیم که برای تزئین خانه خود چیزهایی نخرید ، اما آنچه می توانید انجام دهید این است که میزان خرید خود را کاهش دهید.

علاوه بر این ، توصیه می کنیم همیشه موادی را انتخاب کنید که به محیط زیست یا گونه های جانوری آسیب نرسانند ، برای مثال از مواردی مانند خز ، مرجان و عاج اجتناب کنید.

ایده هایی برای تزئینات سازگار با محیط زیست

تنها محدودیت در دکوراسیون سازگار با محیط زیست خلاقیت شماست. اجازه دهید تخیل شما پرواز کند ، به اشیاء خانه خود خوب نگاه کنید و از آن الهام بگیرید! ما چند ایده را به شما ارائه می دهیم که به راحتی قابل اجرا هستند:

1. گیاهان داخل ساختمان

دکوراسیون سازگار با محیط زیست: راههایی برای تزئین خانه شما

اینها ممکن است عنصر تزئینی اصلی این روند باشند. شما می توانید آنها را در هر اندازه و رنگ ممکن پیدا کنید. می توانید آنها را در پنجره ها ، روی زمین ، روی مبلمان قرار دهید یا حتی دیوارهای خود را با گیاهان تزئین کنید.

ایده هایی برای یک خانه دنج و راحت
بخوانید

2. گلهای خشک شده

بزرگترین مزیت استفاده از گل های خشک این است که آنها هرگز نمی میرند! علاوه بر این ، آنها به خانه شما یک سبک رمانتیک و قدیمی می دهند که همه آن را دوست خواهند داشت.

3. لامپ های ساخته شده با شیشه مربا

دکوراسیون سازگار با محیط زیست: راههایی برای تزئین خانه شما

سس گوجه فرنگی یا کوزه های زیتون را که در خانه دارید بردارید ، آنها را خوب بشویید و سپس دست به کار شوید! یک سوراخ در وسط درب ایجاد کنید ، سیم را از طریق آن عبور دهید و آنها را به داخل بپیچید. ظرف را ببندید ، سیم را وصل کرده و چراغ را روشن کنید. خیلی راحت!

4. برگهای خشک ، مخروط کاج و صدف

از وسایلی که در تعطیلات یا پیاده روی در پارک برداشته اید برای تزئینات خود استفاده کنید. می توانید با آنها یک کولاژ بسازید یا فقط آنها را به صورت تزئینی روی بشقاب یا سینی قرار دهید.

5. از چمدان قدیمی دوباره استفاده کنید

دکوراسیون سازگار با محیط زیست: راههایی برای تزئین خانه شما

یک چمدان قدیمی می تواند زندگی جدیدی پیدا کند ، به یک گلدان ، یک میز ، یک چهارپایه یا حتی به عنوان یک عنصر تزئینی ساده تبدیل شود.

6. مبلمان قدیمی را بازیافت کنید

گزینه های زیادی وجود دارد: می توانید آنها را رنگ کنید ، کشوها را با سبدهای حصیری تزئین کنید ، دستگیره های جدیدی روی کشوها بگذارید … اگر بچه های کوچکی دارید ، آن میز قدیمی می تواند به یک میز تخته سیاه تبدیل شود تا با کمی رنگ خاص بازی کنید. در همین حال ، می توانید آن صندلی قدیمی را با روکش های جدید تجدید کنید.

هنگام نقاشی خانه خود ، از اشتباهات جلوگیری کنید
بخوانید

7. قوطی ها را به چیزی مفید تبدیل کنید!

دکوراسیون سازگار با محیط زیست: راههایی برای تزئین خانه شما

یک قوطی با تزئینات زیبا می تواند یک مداد گیر ، گلدان یا جا شمعی باشد. به خاطر داشته باشید که لبه تیز قوطی را خم کنید تا هنگام استفاده از آن آسیب نبینید.

8. استفاده مجدد از لباس های قدیمی

یک شلوار جین قدیمی می تواند به یک بالش زیبا تبدیل شود ، در حالی که می توانید یک کوسن وصله ای با ضایعات لباس های مختلف تهیه کنید.

9. مبلمان با جعبه یا پالت چوبی

اگر جعبه های میوه را رنگ آمیزی و ماسه بزنید می توانند فضای ذخیره سازی خوبی ایجاد کنند ، فقط کافی است آنها را روی هم چیده و با میخ محکم کنید. و پالت؟ آنها مواد مناسبی برای ساختن نیمکت ، تخت یا صندلی هستند ، فقط باید کوسن یا تشک و روکش مورد علاقه خود را اضافه کنید.

به جدیدترین روند دکوراسیون سازگار با محیط زیست آشنا شدید و حالا یک سبک کاملا اصلی و مدرن برای خانه خود بسازید. به یاد داشته باشید که بازیافت ، استفاده مجدد و کاهش بهترین راه برای محافظت از سیاره ما است.

به وب سایت رانا گراف حتما سر بزنید.

به صفحه آپارات , ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا