خواص میوه ها و گیاهانسلامت

زنجبیل برای سلامت دهان و دندان

زنجبیل برای سلامت دهان و دندان: به طور طبیعی دندانهای دندان و حفره ها را بهبود ببخشید. میخک یک درمان طبیعی برای دندان درد بوده است. اما پزشکان فهمیدند زنجبیل نیز کمک می کند.

خواص ضد التهابی زنجبیل بلافاصله نقطه درد را به طور مؤثر تسکین می دهد.اگر تا به حال درد دندان را تجربه کرده اید ، پس آن را امتحان کنید.

زنجبیل برای سلامت دهان و دندان

من امیدوارم که شما هرگز به این روش درمانی احتیاج نداشته باشید ، اما فقط در صورت انجام چنین کاری ، در اینجا روش انجام را برایتان را شرح میدهیم.

این مقاله از زبان کسی که از این روش استفاده کرده است برایتان میگوییم.

اگر به دنبال داروهای دندان درد هستید ، بیشتر کتابهای گیاهی می گویند که میخک را بخورید. هنگامی که از درد دندان ناخوشایند رنج میبردم، میخک دقیقاً آن را قطع نکرد. وقتی 10 ساله بودم ، دهانی پر از حفره داشتم.

در بیست سالگی من در مورد خوردن غذای سالم و غلات و حبوبات و انواع دیگر غذاهای فرآوری شده ای که در طول کودکی مصرف کرده ام ، آموخته ام. اما شما دندانهای جدید نمی گیرید ، آسیب دیده است. تا به امروز با دندان هایم مشکل دارم و باید واقعاً از آنها مراقبت کنم.

آیا مصرف جینسینگ در دوران بارداری بی خطر است؟
بخوانید

اخیراً یکی از دندانهای آسیایی پشت من خراب شد. صبح از خواب بیدار شدم و به سختی می توانستم از رختخواب بلند شوم. درد دندانم خیلی بد بود! بعداً ، هنگام مشاهده اشعه ایکس دندان ، می دیدید که تقریباً هیچ دندان باقی نمانده است.

من به طبقه پایین رفتم و بعضی از میخک ها را در دهانم گذاشتم. مدتی منتظر ماندم و هنوز درد داشتم. همسرم گفت که او به فروشگاه می رود و مقداری از داروهای ضد درد را برای من میخرد ، زیرا تا روز بعد نمی توانم به دندانپزشک مراجعه کنم.

من به ندرت از هر نوع دارو استفاده می كنم ، بنابراین هنگامی كه توافق كردم كه او باید مرا به داروخانه ببرد ، این ایده را به شما می دهد كه چقدر من ناامید بودم.

در حالی آماده شدن بودم که ، زنجبیل به ذهنم رسید. من شروع به فکر کردن در مورد عمل ضد التهابی شدید زنجبیل کردم و تصمیم گرفتم فقط یک چهارم اندازه زنجبیل تازه را در دهان خود بگذارم.

من کمی ریشه زنجبیل تازه خوردم و آن را درون ناحیه دندان خراب پر می کنم. در عرض دو دقیقه ، درد من از بین رفت. نه فقط کمتر ، بلکه کاملا رفته!

آیا زنجبیل در دوران بارداری بی خطر است و چه مقدار بی خطر است؟
بخوانید

میخک درد من را کاهش داده بود ، اما خلاص نشدم. زنجبیل آن را به طور کامل از بین برد. این عالیه. من هرگز قرص های درد را که همسرم به خانه آورد ، مصرف نکردم.

بلکه فقط هر دو ساعت ریشه زنجبیل تازه را جایگزین کردم و این درد من را برای 24 ساعت آینده نگه داشت تا اینکه بتوانم به دندانپزشک برسم.

به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا