اخبار گیمگیم

شایعه: بازی Battlefield 6 در دوران مدرن جریان دارد

شایعه: بازی Battlefield 6 در دوران مدرن جریان دارد و به صورت میان نسلی منتشر می‌شود. با جدیدترین اطلاعات فاش شده از جدیدترین بازی بتلفیلد همراه ما باشید.

شایعه: بازی Battlefield 6

شخصی که پیشتر اطلاعاتی جزیی از بازی جدید بتلفیلد منتشر کرده بود، به تازگی اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشته است.

ابتدا از همه او باری دیگر بر روی نقشه‌هایی با هدف ظرفیت ۱۲۸ نفر تاکید کرد. در ادامه او مدعی شده است که این بازی علاوه بر رایانه‌های شخصی و کنسول‌های جدید پلی‌استیشن و اکس‌باکس برای کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ نیز منتشر می‌شود.

نکته‌ی حائز اهمیت این است که احتمالاً محدودیت‌هایی مانند فقدان میدان نبرد ۱۲۸ نفره برای کنسول‌های نسل هشتم وجود داشته باشد. البته او بیان کرده است که طرفداران نباید نگران محدود شدن بازی بدلیل میان نسلی بودن آن باشند چراکه نسخه‌ی نسل هشتمی بازی توسط تیم دیگری توسعه می‌یابد.

این نسخه با الهام‌گیری از Battlefield 3 در دوران مدرن جریان خواهد داشت و به نوعی یک سافت ریبوت برای مجموعه محسوب خواهد شد. پیشتر از سوی منابع دیگر نیز بیان شده بود که بازی جدید بتلفیلد به دوران مدرن بازمی‌گردد.

در نهایت او تاکید کرد که حالت بتل رویال در مقطعی در دست توسعه قرار داشته اما منابع او نمی‌توانند تایید کنند که آیا وجود این بخش قطعی است یا خیر. هرچند با توجه به وجود حالت ۱۲۸ نفره و موفقیت‌های رقبا انتظار وجود این بخش در بازی نهایی می‌رود.

لازم بذکر است اطلاعات فوق تا زمان تایید و معرفی رسمی از سوی سازندگان صحت قطعی ندارد. الکترونیک آرتس برنامه دارد تا بازی جدید بتلفیلد را تا سال آینده عرضه کند.

 

به صفحه اینستاگرام و آپارت ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا