دکوراسیونمد و خانه آرایینکات خانه آرایی

چهار کلید برای دکوراسیون کامل دریایی

دکور دریایی هرگز از مد خارج نمی شود. این آرامش بخش ، دلتنگ ، دوستانه و بسیار مورد استقبال مردم هست.

در این مقاله ، چهار کلید برای یک دکوراسیون کامل دریایی را کشف کنید!

دکوراسیون دریایی

 

همچنین بخوانید:  خانه آرایی

تزئینات دریایی از همیشه محبوب تر می شود. پس از همه ، نیازی نیست که به ساحل بروید تا با عناصری که دریا را به شما یادآوری می کنند ، محاصره شوید.

دیوارها ، گلدانها و بالش های آبی و سفید و همچنین لوازم جانبی دریایی همگی می توانند احساس کنند که درست در لبه آب هستید.

افراد تمایل دارند برای خانه های دوم یا تعطیلات خود از دکورهای دریایی استفاده کنند ، به خصوص خانه هایی که نزدیک دریا هستند. با این وجود ، می توانید هر خانه را با آن تزئین کنید.

کلیدهای تزئینات دریایی

رنگها

دکوراسیون دریایی

تزئینات دریایی با رنگ آبی ، رنگ سفید و راه راه مشخص می شود. شما می توانید از هر سایه ای از آبی ، از آبی روشن تا نیلی استفاده کنید.

این رنگ شما را به دریایی آرام و آرام منتقل می کند. همچنین می توانید از رنگهای سفید ، معمولی یا هر سایه دیگر از رنگ سفید استفاده کنید.

اگرچه این رنگها پادشاهان تزئینات دریایی هستند ، اما دیگران نیز با این نوع دکوراسیون بسیار خوب پیش می روند.

به عنوان مثال ، می توانید از سرو ، سبز ، خاکستری یا حتی قرمز استفاده کنید. شما باید با توجه به ترجیحات خود و بسته به استایل مورد نظر برای خانه خود ، این رنگ ها را انتخاب و ترکیب کنید.

این رنگ ها فقط نباید در مبلمان ، پارچه و لوازم جانبی تزئینی موجود باشند. دیوارها همچنین بخش اساسی دکوراسیون دریایی هستند. نقاشی دیوارها با این رنگها باعث می شود فضاها باعث آرامش ، جادار بودن و پاکیزگی دریا شوند.

مواد برای تزئین Nautical

برای دستیابی به دکوراسیون کامل دریایی ، باید به موادی که استفاده خواهید کرد نیز توجه داشته باشید. چوب به بهترین وجه منعکس کننده زندگی در دریا است. علاوه بر این ، این یک ماده دنج است که به شما کمک می کند فضایی بسیار گرم ایجاد کنید.

در حالت ایده آل ، فضایی با دکوراسیون دریایی باید دارای کف های چوبی باشد. با این وجود ، با قرار دادن دیواره های دیواری می توانید از چوب در سقف یا حتی روی دیوارها نیز استفاده کنید.

برای ایده آل باید به دنبال رنگهای روشن برای این نوع دکوراسیون باشید. نقاشی چوب سفید بهترین انتخاب است. چوب نیز باید در صندلی ها ، جداول و بقیه مبلمان موجود باشد.

اشیاء تزئینی

دکوراسیون دریایی

عناصر تزئینی که دریا را بیرون می کشند ، ضروری هستند. هرچه عناصر تزئینی بیشتری استفاده کنید ، محیط دریایی شما بهتر خواهد شد. می توانید بسیاری از عناصر موضوعی مختلف را پیدا کنید که فضایی با لمس خاص دارند.

گره های صخره ای ، لنگرهای قایق ، قایق ، ماهی ، صدف و ستاره دریایی گزینه های خوبی هستند. این لوازم جانبی به انتقال هر کس به دریا کمک می کند.

درمورد مبلمان ، کوسن ، فرش ، رومیزی و دستمال … شما باید باید راه راه باشد. طبیعتاً بهترین رنگها به رنگ آبی و سفید است. همچنین می توانید با نوارهایی با رنگ آبی و سفید به دنبال ظروف بروید.

سایر عناصر تزئینی مانند گلدان ها ، شمع ها و لامپ ها به پاشیدن هر فضایی کمک می کنند. در این راستا ، شما باید اشیاء را با همان سایه های آبی و سفید یا همان اجزای طبیعی که باعث برانگیختن دریا است ، مانند پوسته یا طناب انتخاب کنید.

اگر می خواهید به خانه خود لمس پیچیده تری بدهید ، می توانید عناصر دیگری همچون شیشه های شیشه ای ، وسایل زندگی و ستاره های فضانوردی را نیز در میان دیگران اضافه کنید.

این اشیاء باید کمی استفاده شده به نظر برسند. در حقیقت ، هرچه پیرتر به نظر برسند ، بهتر می شوند. می توانید لوازم جانبی را در انواع فروشگاه های عتیقه فروشی و نمایشگاه ها ، بازارهای کک و صفحات مختلف آنلاین خریداری کنید.

 

هنگام نقاشی خانه خود ، از اشتباهات جلوگیری کنید
بخوانید

تشویق نور طبیعی

سرانجام ، نور یک موضوع اساسی در دکوراسیون دریایی است. فضایی که دریا را بیرون می کشد باید پر از نور باشد.

از این گذشته ، وقتی به دریا فکر می کنید ، فوراً به یک فضای آفتابی و باز با نور طبیعی زیادی فکر می کنید.

برای ایجاد فضاهای مناسب با تزئینات دریایی ، آنها باید تا حد امکان نور طبیعی داشته باشند.

در حالت ایده آل ، باید بگذارید خورشید و نور تا حد ممکن تابانده شود. سعی کنید همیشه پرده ها را باز کنید.

رنگ در عین حال به شما در رسیدن به این اثر کمک می کند.

 

 

منبع: steptohealth

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا