اخبار گیمگیم

گزارش و آمار عملکرد بسیار خوب یوبیسافت در سال گذشته

عملکرد بسیار خوب یوبیسافت و رکوردشکنی‌های متعدد در زمینه‌های مختلف در سال گذشته . با گزارش و آمار عملکرد این شرکت در طول سال گذشته همراه ما باشید.

گزارش و آمار عملکرد بسیار خوب یوبیسافت در سال گذشته

یوبیسافت به تازگی گزارش عملکرد خود در سال گذشته را منتشر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

درآمد کل سال مالی گذشته تا پایان ماه مارچ ۲۰۲۱، ۴۶ درصد افزایش داشته که ۷۲ درصد کل درآمد به صورت دیجیتالی بدست آمده است. همچنین ۵۸ درصد از درآمد سال گذشته را فروش مداوم بازی‌های گذشته تشکیل می‌دهد. ۳۳ درصد از کل درآمد از طریق پلتفرم پلی‌استیشن، ۲۳ درصد پی‌سی، ۲۱ درصد اکس‌باکس و باقی از طریق پلتفرم‌های دیگر مانند نینتندو سوییچ و موبایل کسب شده است.

تاکنون ۱۴۱ میلیون کاربر منحصر به فرد بر روی پی‌سی و کنسول‌ها عناوین این شرکت را تجربه کرده‌اند که در سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است. درآمد سالانه‌ی فرنچایز اسسینز کرید ۵۰ درصد افزایش داشته که رکورد پیشین در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ را شکسته است.

جدیدترین بازی این مجموعه، والهالا، سریع‌ترین فروش در فرنچایز را از آنِ خود کرده است؛ همانطور که اعلام شده بود نیز این بازی بزرگترین افتتاحیه و پشتیبانی پس از عرضه را نیز داشته است و یوبیسافت در نظر دارد تا طولانی‌ترین پشتیبانی از آن را در تاریخ این مجموعه اجرا کند. Just Dance نیز رشد چشمگیری داشته است.

بازی Fast & Furious سال آینده برای PS4 ، Xbox One و PC
بخوانید

در تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege نیز شاهد رشد دو رقمی هستیم. همچنین تعداد بازدیدهای لیگ‌های مختلف ورزش‌های الکترونیک این عنوان نیز رکوردزنی کرده است. همانطور که پیشتر اعلام شده بود بیش از ۴۰ میلیون نفر سری The Division را تجربه کرده‌اند. بازی Immortals: Fenyx Rising نیز فروش خوبی را به خصوص بر روی نینتندو سوییچ تجربه کرده است. بازی Far Cry 5 با اختلاف تقریباً ۵۰ درصدی عنوان Far Cry 4 را از نظر فروش پشت سر گذاشت.

آقای Frédérick Duguet، رییس امور مالی یوبیسافت اعلام کرده است که سال مالی ۲۰۲۲ متنوع‌ترین لاین آپ را خواهد داشت و برنامه دارند تا با انتشار بازی‌های پریمیم و رایگان جدید و پشتیبانی پس از عرضه در کنار توسعه به افزایش ارزش در دراز مدت بپردازند.

به طور کلی تمرکز این شرکت بر روی ارائه‌ی تجربه‌های متنوع و عمیق‌تر در زمینه‌ی عناوین پریمیم و رایگان بر روی پلتفرم‌های مختلف و گسترش بخش‌های آنلاین و مولتیپلیر می‌باشد.

او بیان کرد که استراتژی این کمپانی دیگر مانند گذشته به صورت عرضه‌ی سه تا چهار بازی AAA در سال نیست چرا که آن نشان‌دهنده‌ی مناسبی برای پویایی ارزش آفرینی آنها نیست؛ بلکه مسیر در دراز مدت به سمت بازی‌های با کیفیت و بزرگ رایگان می‌باشد. اگرچه این به معنای عدم ساخت عناوین بزرگ و پریمیم نمی‌باشد.

از عنوان Ghost of Tsushima: Director's Cut رسماً رونمایی شد
بخوانید

اولین بازی رایگان موبایلی این شرکت با همکاری تنسنت در اوایل سال ۲۰۲۲ به صورت محدود و آزمایشی منتشر خواهد شد. بازی‌هایی که برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۲ تا قبل از پایان ماه مارچ ۲۰۲۲ (اوایل بهار ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده‌اند عبارت‌اند از Far Cry 6، Rainbow Six Quarantine، Riders Republic، The Division Heartland، Roller Champions و Prince of Persia: Sands of Time Remake.

گرچه در طول جلسه اشاره شد ممکن است عناوین Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine تا پیش از پایان ماه سپتامبر پیش رو یعنی تا اوایل مهرماه عرضه شوند. بازی Skull & Bones نیز بازهم تاخیر خورده و در سال مالی آینده یعنی از بهار ۱۴۰۱ تا بهار ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

بیان شد استودیو یوبیسافت سنگاپور و تیم پشتیبانی از توسعه‌ی این اثر توسعه یافته است. بازی‌های Avatar، Star Wars و Beyond Good & Evil 2 نیز هنوز در دست توسعه قرار دارند که نقش مهمی در رشد ارزش و جایگاه عناوین این شرکت ایفا خواهند کرد

به وب سایت رانا گراف حتما سر بزنید.

به صفحه آپارات , ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا