آیا میدانستید؟سلامت

آیا آدامس از بوی بد دهان جلوگیری می کند؟

آیا آدامس از بوی بد دهان جلوگیری می کند؟ محصولات CB12 Boost (آدامس و دهانشویه) به دلیل روی ، زایلیتول و فلوراید ، برای مقابله با بوی بد دهان برای سلامت دهان و دندان توصیه می شود. ما در مقاله همه چیز را در این مورد به شما خواهیم گفت.

آیا آدامس از بوی بد دهان جلوگیری می کند؟

یکی از رایج ترین دلخوری هایی که ممکن است در برخی از دوره های زندگی خود تجربه کنیم ، بوی بد دهان است. ناراحتی ای که می تواند برای ما ایجاد کند به حدی است که ما معمولاً به درمان هایی مانند آدامس متوسل می شویم تا در اسرع وقت از بین برود.

به دست آوردن آدامس نعنا بسیار آسان است. فقط با قرار دادن آن در دهان و توجه به عطر و طعم آن ، می توانید از بوی دهان خود را از بین ببریم. با این وجود ، آیا واقعاً آدامس هایی این کار را انجام می دهند؟ آیا مهم است که چه مارکی را انتخاب کنید؟ چه عطر و طعم بهتر کار می کند؟

کارشناسان موسسه Breath ادعا می کنند که قند موجود در آدامس باعث افزایش بزاق و تکثیر باکتری می شود. بنابراین ، به جای از بین بردن بوی بد دهان ، جویدن آدامس با شکر باعث بدتر شدن آن می شود.

بنابراین ،ادامس هایی را بجویید که بدون قند هستند. به طور خاص ، ما می خواهیم آدامس مارک تقویت کننده CB12 را بررسی کنیم.

آدامس تقویت کننده CB12

به جای “پنهان کردن” بوی بد دهان با هرگونه آدامس نعناع ، دارچین یا انواع ترکیبات گیاهی ، بهتر است آدامس با فرمول های اثبات شده علمی انتخاب کنید.

محصولات CB12 Boost شامل روی ، ماده معدنی شناخته شده ای است که در تشکیل آنزیم هایی نقش دارد که در فرایندهایی مانند متابولیسم چربی ، پروتئین و کربوهیدرات شرکت می کنند و همچنین بوی بد را به طور مثر جذب می کنند.

آیا آدامس از بوی بد دهان جلوگیری می کند؟

به گفته کارشناسان موسسه ملی بهداشت (NIH) ، این ماده معدنی به سیستم ایمنی بدن کمک می کند تا با عوامل بیماری زا ، باکتریایی و ویروسی مقابله کند و همچنین به طور فعال به عملکرد طبیعی حس چشایی کمک می کند.

به همین ترتیب ، در تحقیقی که توسط تیمی از دانشگاه مورسیا (اسپانیا) با دهان شویه های مختلف برای درمان هالیتوز دهانی انجام شد ، محققان مشاهده کردند که ادامس حاوی کلرید روی تعداد ترکیبات ، فرار ایجاد کننده بوی بد دهان را از بین می برد و بنابراین فعالیت ضد میکروبی دارند. .

تحقیقات دیگر کلینیک پریودنتولوژی آمستردام نشان داد که لاکتات روی در کاهش ترکیبات فرار حاصل از باکتری های دهان که باعث تجزیه مواد غذایی و ایجاد هالیوز می شوند نیز مثر است.

لازم به ذکر است که علاوه بر روی ، فرمول تقویت کننده آدامس و دهانشویه CB12 شامل موارد زیر است:

  • فلوراید ، ماده ای است که به معدنی شدن دندان کمک می کند (بنابراین باعث استحکام آنها می شود).
  • زایلیتول ، ماده ای که به آن “قند توس” نیز گفته می شود ، از رشد پلاک جلوگیری می کند.
  • این سه ماده با هم نه تنها با بوی بد دهان مقابله می کنند بلکه سلامت دهان را نیز حفظ می کنند.

در حالی که نعناع و سکنجبین ممکن است برای مدتی بوی بد دهان را پنهان کنند ، اما قند در طولانی مدت آن را بدتر می کند. به همین دلیل است که شما باید آدامس هایی را انتخاب کنید که حاوی قند نیستند ، مانند تقویت کننده CB12 ، که عملکرد خنثی سازی را  امکان پذیر میکند.

عادت های خوب ضروری است

حفظ عادت های بهداشت دهان و دندان برای جلوگیری از احساس ناراحتی به دلیل مشکلات رایج مانند بوی بد دهان و پوسیدگی دندان ضروری است.

روزانه باید تلاش کنید موارد زیر را انجام دهید:

یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید.

  • تا حد امکان از خوردن غذاها و نوشیدنی های اسیدی و غنی از شکر مانند قهوه ، شیرینی و نوشابه خودداری کنید.
  • آب کافی بنوشید.

از مصرف دخانیات خودداری کنید (یا آنها را از بین ببرید).

بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید.

  • از نخ دندان به طور مرتب و همچنین از دهان شویه استفاده کنید.
  • قبل از مسواک زدن حداقل یک ساعت پس از غذا خوردن صبر کنید ، به خصوص اگر چیزی شیرین یا اسیدی خورده باشید.
  • آدامس را گهگاه و همیشه به عنوان مکمل بجوید ، هرگز به عنوان جایگزین مسواک زدن.

سالی دو بار به دندانپزشک مراجعه کنید

علاوه بر این ، باید حداقل هر شش ماه یک بار برای معاینه و تمیز کردن به دندانپزشک مراجعه کنید. به این ترتیب ، از دهان سالم و بوی دهان راحت لذت خواهید برد.

در آخر ، باید به خاطر داشته باشید که اگرچه جویدن آدامس بدون قند می تواند در موارد خاص شما را از دردسر خارج کند ، اما در مورد حفظ سلامت دهان خود نباید فقط به این اقدام اعتماد کنید.

به وب سایت رانا گراف حتما سر بزنید.

به صفحه آپارات , ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا