آقای Adam Badowski یکی از سران استدیو به مقاله ی اقای جیسون شرایر که به مشکلات پشت پرده ساخت بازی سایبرپانک 2077 پرداخته بود، واکنش نشان داد و بخش هایی از مقاله را پاسخ داد.
آقای Adam Badowski یکی از سران استدیو به مقاله ی اقای جیسون شرایر که به مشکلات پشت پرده ساخت بازی سایبرپانک 2077 پرداخته بود، واکنش نشان داد. و بخش هایی از مقاله را اینگونه پاسخ داد.
درباره اینکه دمو گیمپلی به نمایش درامده بازی در سال 2018 تقلبی بوده وی میگوید اینکه دوسال قبل از عرضه یک بازی بخواهیم یک تیکه انچه که در نهایت قرار است عرضه بشود را نشان بدهیم بسیار سخت است اما به این معنی نمیباشد که تقلبی است. برای مقایسه دمو با محصول نهایی همانند صحنه ماشین سواری و درگیری ها بسیاری که بازی را تجربه نکرده اند و این مقاله را میخوانند شاید فکرکنند در بازی نیست و یا به آن شکل دقیقا در بازی نیست. اگر شما هم اکنون به دمو نگاه کنید، بله تفاوت ها وجود دارد ولیکن بازی نهایی ما بسیار زیباتر و بهترین از انچه که در امد به نمایش درامد اجرا میشود.
و درباره برخی امکانات بازی که در مرحله دمو به نمایش درامد ولیکن در بازی نهایی نبود وی این را تصدیق میکند و میگوید در طول توسعه بازی ویژگیهای مختلفی در گیمپلی امتحان میشود که یا جواب میدهد و یا نه و این در طول توسعه بازیها معمول است.
همچنین وی درباره ناله هایی که پیرامون عرضه بازی بزرگنمایی میشود میگوید با همین شرایط بازی ما از منابع بسیار مختلفی نمره های 9/10 و 10/10 بر روی پی سی گرفته است.
و برای کنسولهای نسل قبلی وی مشکلات را قبول دارد و میگوید سخت در تلاش هستند تا باگ ها را مرتفع سازند (همچنین نسخه پی سی)، و وی به سایبرپانک 2077 به عنوان بینش هنری شان افتخار میکند.
همچنین درباره اینکه اکثر سازنده های بازی ادعا داشته اند که بازی تا سال 2020 اماده نخواهد بود پاسخ میدهد که جیسون شرایر با 20 نفر از بازیسازان فعلی و سابق استدیو که تنها یک نفرشان ناشناس نیست صحبت کرده است و این تعداد “اکثریت” این پروژه 500 نفری را تشکیل نمیدهد که جیسون شرایر بر پایه ان ادعاهای بسیاری را مطرح کرده است.
همچنین درباره مشکلات فرهنگی درون استدیو که کارمندان غیر لهستانی داستانهایی درباره اینکه همکاران آنها در مقابل شان لهستانی صحبت میکردند و این افراد احساس ترد شدگی پیدا کردند، پاسخ میدهد تمامی کارمندان در جلسات انگلیسی صحبت میکردند و تمام ایمیل ها و بیانیه های کمپانی به زبان انگلیسی منتشر میشد. میگوید این قانون درون استدیو بود که با یک نفر به غیر زبان شما باید به انگلیسی صحبت کنید.
اینطور بود ولیکن بسیار عادی است که المانی ها به آلمانی، لهستانی ها به لهستانی، اسپانیایی ها به اسپانیایی … در زمانی که فرد دیگری در اونجا نیست صحبت کنند. (درون استدیو از 44 ملیت مختلف کارمند وجود دارد). و اگر پاسخ شما این باشد که برای کار به یک کشور دیگر مهاجرت کنید، بله درست است ولیکن این مسله برای تمامی کمپانی های دنیا مطرح است.
به صفحه اینستاگرام و آپارت ما بپیوندید.