دکوراسیونمد و خانه آرایینکات خانه آرایی

پنج عنصر ضروری برای سالن ورودی شما

پنج عنصر ضروری برای سالن ورودی شما . بسیاری از افراد معمولاً از سالن های ورودی خود استفاده نمی کنند. در این مقاله ایده هایی را کشف کنید تا از سالن ورودی خود نهایت استفاده را ببرید!

پنج عنصر ضروری برای سالن ورودی شما

سالن ورودی مقدمه ای مناسب برای خانه شما برای میهمانان شماست.

درست همانطور که به نشان دادن بهترین چهره خود هر روز اهمیت می دهید و به تناسب مناسبت لباس پوشیدن می کنید ، باید سالن ورودی خود را نیز تزئین کنید تا شخصیت شما را نشان دهد و هم عملی و هم زیبا باشد.

آیا تا به حال به چیزهایی که نباید از ورودی شما گم شود فکر کرده اید؟ آیا تجزیه و تحلیل کرده اید که اولین عناصر که میهمانان شما چه چیزی را مشاهده می کنند؟ در ادامه بخوانید تا عناصر مورد نیاز خود را در سالن ورودی خود کشف کنید.

نحوه تزئین سالن ورودی خود

سالن ورودی شما نباید تنها خوشایند باشد ، بلکه باید به دکوراسیون کلی خانه شما نیز جذاب باشد. علاوه بر این ، باید عملی باشد! همانطور که در بالا توضیح دادیم ، انجام عملکردهای ایجاد شده برای آن مهم است.

به همین دلیل ، در زیر ، ما درباره مواردی صحبت خواهیم کرد که باید در ورودی خود داشته باشید. یادداشت بردار!

1. فضای ذخیره سازی

پنج عنصر ضروری برای سالن ورودی شما

اولین کاری که می خواهید هنگام شب به خانه بیایید بعد از یک روز سخت کار ، چه کاری انجام دهید؟

بله ، دقیقاً ، کت و کفش خود را بردارید. بنابراین ، مهم است که یک کمد در سالن ورودی خود داشته باشید. به این ترتیب از لباس و کفش خود مراقبت خواهید کرد!

لازم نیست که کمد بسیار بزرگ باشد ، فقط باید فضای کافی داشته باشد تا بتواند کت و کفش را در آن جا بدهید. در حقیقت ، حتی می توانید یک قفسه چوبی را بر روی دیوار و یک قفسه کفش یا سینی پلاستیکی زیر آن قرار دهید تا کفش های خود را در آن جا بدهید.

قفسه ها همچنین می توانند یک راه عالی برای نظم دادن به امور باشند.

همچنین ، ایده خوبی است که یک سبد چتر قرار دهید. به این ترتیب ، شما در روزهای بارانی کل خانه خود را خیس نخواهید کرد! در مورد کلیدهای شما نیز همین کار را می کند. کجا معمولاً آنها را میگذارید؟ یک زنجیره کلیدی روی دیوار می تواند راه حل باشد.

همانطور که مشاهده می کنید ، داشتن فضای ذخیره سازی در سالن ورودی شما عملی و ضروری است! میهمانان شما از شما تشکر می کنند و خانه شما دیگر به هم ریخته نخواهد شد.

2. نیمکت برای استراحت

پنج عنصر ضروری برای سالن ورودی شما

پیشنهاد می کنیم یک صندلی کوچک در سالن ورودی خود داشته باشید تا بتوانید بنشینید وکفش های خود را  بپوشید . در اسپانیا و کشورهای آمریکای لاتین ، مردم عادت ندارند کفش های خود را قبل از ورود به خانه خود از بدنشان جدا کنند ، اما این یک ایده عالی است!

در کشورهایی مانند ژاپن ، آلمان یا سوئیس مردم کفش های خود را قبل از ورود به خانه های خود یا خانه های دیگران پیاده می کنند. به این ترتیب ، از ورود خاک در خیابان و رنگ آمیزی کف خود جلوگیری می کنید.

یک نیمکت چوبی کوچک یا یک صندلی کوچک در سالن ورودی خود قرار دهید. حتی یک مدفوع می تواند به جلوگیری از از دست دادن تعادل خود در هنگام پوشیدن یا برخاستن کفش کمک کند.

3. یک پا دری

پنج عنصر ضروری برای سالن ورودی شما

پا دری برای از بین بردن رطوبت اضافی و گرد و غبار ناشی از کفش بسیار زیبا و کاربردی است. بنابراین ، یک پا دری به شما کمک می کند تا خانه خود را کمی تمیز نگه دارید.

مطابق دکوراسیون و شخصیت خانه خود یک پادری را انتخاب کنید. آنها در هر طراحی قابل تصور ، از جمله عبارات و طرح ها قرار می گیرند. شما انتخاب می کنید!

4- روشنایی خوب

پنج عنصر ضروری برای سالن ورودی شما

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم ، سالن ورودی خانه شما اولین احساسی است که بازدید کنندگان از شما خواهند داشت. آیا فکر نمی کنید نورپردازی برای آن مهم باشد؟

مطمئن شوید که لامپ های شما نور مناسبی می دهد. اگر اینطور نیست ، می توانید با یک لامپ کف زیبا ، این مشکل را برطرف کنید! اگر راهرو گسترده ای دارید ، حتی می توانید یک میز با یک لامپ در بالا قرار دهید.

5- آینه

پنج عنصر ضروری برای سالن ورودی شما

آینه ها با هر نوع طراحی داخلی کاملاً مناسب هستند و کاربردی هستند زیرا به شما امکان می دهند قبل از ترک خانه خود ، چطور به نظر برسید. می توانید یک آینه تمام قد یا یک آینه کوچک قرار دهید. انتخاب باشماست!

همانطور که در مورد پادری ها وجود دارد ، گزینه های بسیاری در بازار وجود دارد که هر نوع دکوراسیون را تکمیل می کند: بیضی ، گرد ، مربع ، قاب یا نازک و هر رنگ … شاید شما قبلاً تصور کنید که چه نوع دکوراسیونی در ورودی شما خواهد بود.

اکنون که می دانید پنج عنصر ضروری برای سالن ورودی شما است ، زمان آن رسیده که همه چیز را زیبا کنید! سالن خود را با دکوراسیون زیبا دوست داشتنی کنید و سالن ورودی خود را به مکانی رویایی تبدیل کنید! یک سالن ورودی دنج مطمئناً بعد از یک روز طولانی خستگی شمارا ازبین میبرد.

 

منبع: steptohealth

 

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا