سلامتورزش و سلامت

چگونه بدون اینکه از خانه خارج شویم متناسب بمانیم

حال که مجبور شدیم به دلیل قرنطینه در خانه بمانیم ، خوب است که بدون بیرون رفتن از خانه راه هایی را برای ماندگاری تناسب اندام بدانیم. در این مقاله ، بعضی از موارد را به شما نشان می دهیم.

چگونه بدون اینکه از خانه خارج شویم متناسب بمانیم

بحران جهانی کرونا ویروس باعث شده است که بسیاری از کشورها اقدامات شدیدی را انجام دهند. برای ورزش ، بازی ها باید درهای بسته را پشت سر بگذارند و سالن های ورزشی مجبور به تعطیل شدن هستند. چه کارهایی می توانیم انجام دهیم تا بدون اینکه از خانه خارج شویم مناسب باشیم؟

ماندن در خانه به معنای متوقف کردن روالهای سالم ما نیست ، مثل خوب غذا خوردن و ورزش کردن. در واقع ، ما ابزارهای زیادی برای آموزش داریم حتی اگر نمی توانیم بیرون برویم.

برنامه های تلفن همراه ، فیلم های YouTube و تمرین های هدایت آنلاین گزینه های خوبی برای مراقبت از بدن با ورزش هستند. علاوه بر این ده ها تمرین وجود دارد که بدون نیاز به ماشین یا تجهیزات می توانید انجام دهید. در این مقاله ، ما گزینه های مختلفی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بدون خروج از خانه متناسب باشید – یک نگرش مثبت داشته باشید

درست است ، گاهی اوقات داشتن مربی شخصی آسان است که بتوانید متناسب باشید. با این حال ، با توجه به بحران ویروس کرونا ، این زمان برای بهانه نیست. در واقع ، شما می توانید از قرنطینه استفاده کنید تا با ورزش خود نظم بیشتری داشته باشید.

مهمترین چیز این است که یک نگرش مثبت داشته باشید و اراده زیادی داشته باشید. وقتی اهمیت ورزش ، مانند مناسب بودن و سالم ماندن را می دانید ، می دانید که چگونه می توانید بدون بهانه ای ، آن را در کارهای روزمره خود قرار دهید.

بدن شما برای سلامتی مطلوب به چه مقدار ویتامین E نیاز دارد
بخوانید

برای شروع چه کاری نیاز دارید؟

اول از همه ، شما باید زمان خود را مدیریت کنید تا همه کارها در طول روز انجام شود. بنابراین ، هرچه سازمان یافته تر باشید ، بهتر خواهید بود.

پس از مشخص کردن زمان حضور در دسترس ، می توانید زمان ورزش را اختصاص دهید. در واقع ، این ممکن است 15 دقیقه یا یک ساعت باشد ، هر آنچه فکر می کنید برای شما بهترین است.

همانطور که اشاره کردیم ، شما نیازی به ماشین و تجهیزات ندارید. بنابراین ، ما روی فعالیتهایی خواهیم کرد که فقط به بدن شما یا چیزهایی که در خانه دارید نیاز دارید. علاوه بر این ، به دنبال یک فضای خوب باشید که بتوانید راحت کار کنید.

تمریناتی برای مناسب ماندن بدون ترک خانه

ورزش منظم یکی از عادت هایی است که به ما در افزایش بهزیستی جسمی و روحی کمک می کند. همانطور که در مقاله ای بیان شده است که، فعالیت بدنی با کیفیت بهتر زندگی مرتبط است. همچنین ، می تواند به جلوگیری از حدود 40 بیماری مزمن کمک کند.

در میان چیزهای دیگر ، کار کردن هر روز به شما در مناسب نگه داشتن شما کمک می کند و به مدیریت تأثیر استرس و اضطراب کمک می کند. در حقیقت ، اینها عواطف متداول از زمان انتشار ویروس کرونا هستند. چه کارهایی می توانیم انجام دهیم تا بدون اینکه از خانه خارج شویم مناسب باشیم؟

1. اسکوات دیوار

چگونه بدون اینکه از خانه خارج شویم متناسب بمانیم

یک نشریه در ژورنال پزشکی ، ژورنال تحقیقات و تحقیقات قدرت ، خاطرنشان می کند که اسکوات ها به تقویت عضلات تحتانی بدن کمک می کنند. همچنین ، آنها به عملکرد زانو کمک می کنند.

در اینجا ، ما توصیه می کنیم تا ورزش را در برابر دیوار انجام دهید. برای انجام این کار ، پشت خود را مستقیماً بر روی یک دیوار در خانه خود قرار دهید.
سپس با پاهای خود به زاویه 90 درجه پایین بروید. در ابتدا سعی کنید آن را 15 ثانیه نگه دارید. سپس بعد از مقاومت در برابر ساختمان ، این کار را بین 30 ثانیه و یک دقیقه انجام دهید. 4 بار این کار را تکرار کنید.

فواید نور خورشید برای سلامتی چیست؟
بخوانید

2. شنا

چگونه بدون اینکه از خانه خارج شویم متناسب بمانیم

فشارهای تقویت شده برای تقویت هسته و قسمت بالای بدن مشترک است. از آنجایی که ما نیاز داریم که تمام بدن را برای ماندن در بدن کار کنیم ، این موارد برای افزودن به روال شما بسیار عالی است. روش های بسیاری برای انجام آنها وجود دارد ، و بعضی دیگر راحت تر از سایرین. با این حال ، اگر مقاومت زیادی ندارید ، بهتر است با تمرینات آسان تری شروع کنید.

با دست و زانو روی زمین ، بازوهای خود را خم کنید و به سمت پایین حرکت کنید تا قفسه سینه شما نزدیک به زمین باشد. سپس به آرامی به سمت بالا حرکت کنید. این کار را بین 10 تا 12 تکرار ، 4 بار تکرار کنید.
اما اگر مقاومت بدنی کافی دارید ، می توانید به جای زانو ، این کار را روی توپ های پای خود انجام دهید.

3. زانو تا قفسه سینه

چگونه بدون اینکه از خانه خارج شویم متناسب بمانیم

تحقیقات نشان می دهد که تخته ها نوعی ورزش عالی برای کار کردن عضلات و ایجاد مقاومت هستند. در حقیقت ، کار کردن در زمینه اصلی و اصلی شما نیز بسیار عالی است. علاوه بر این ، به بهبود پایداری ستون فقرات و تقویت بازوها و پاها نیز کمک می کند.

پشت شما راست است ، و شکم خود را محکم نگه می دارید. در این حالت ، با شروع از این موقعیت ، زانوها را به سمت سینه خود بکشید. سپس ، به وضعیت شروع برگردید. 4 مجموعه از 15 تکرار انجام دهید.

8 داروی خانگی برای مقابله با سوء هاضمه در دوران بارداری
بخوانید

4- باسن خود را تقویت کنید

چگونه بدون اینکه از خانه خارج شویم متناسب بمانیم

بسیاری از تمرینات باعث تقویت عضلات گلوتئال می شوند. در این حالت ، از موقعیتی روی دست و زانو شروع کنید. سپس یک پا را به عقب بلند کنید تا ران و بقیه ساق شما از زاویه 90 درجه باشد. سپس ، به قسمت شروع برگردید. 4 ست از 15 تکرار برای هر پا انجام دهید.

5- برپس

چگونه بدون اینکه از خانه خارج شویم متناسب بمانیم

Burpees یک تمرین مقاومتی است که به شما کمک می کند در خانه سالم بمانید. شما به تجهیزات لازم ندارید ، اما به مقاومت جسمی نیاز دارید. بنابراین ، اگر زندگی عمدتاً بی تحرکی دارید ، بهتر است فقط با انجام چند مورد شروع کنید. سپس می توانید 2 یا 3 بار افزایش دهید تا به 20 تکرار برسید.

برای انجام برپس ، بایستید. تا زمانی که زمین را لمس کنید ، به حالت اسکوات پایین بروید ، سپس به حالت تخته بروید. به اسکوات برگردید ، سپس بلند شوید و بازوهای خود را دراز کنید.
این کار را در کل 4 مجموعه تکرار کنید.

راه های دیگر برای ماندن مناسب بدون ترک خانه

بسیاری از راه های دیگر برای ورزش و سالم ماندن بدون ترک خانه وجود دارد. به عنوان مثال ، رقصیدن روشی سرگرم کننده برای فعالیت بدنی است. همچنین ، یوگا و پیلاتس گزینه های خوبی هستند و به شما در حفظ آرامش کمک می کنند.

سرانجام ، لازم است اهمیت پیروی از یک رژیم متعادل را به خاطر بسپاریم. اطمینان حاصل کنید که تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت می کنید. تغذیه مناسب همیشه بهترین راه برای مراقبت از چهره و سلامتی شما خواهد بود. این را در خاطر داشته باشید!

 

منبع: steptohealth

 

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا