ایده عکاسیدکوراسیونمد و خانه آرایینکات خانه آرایی

تزئینات منحصر به فرد خانه با عکس

تزئینات منحصر به فرد خانه با عکس . عکس ها راهی عالی برای تزئین اتاق های مختلف خانه شما هستند. از آنها استفاده کنید تا به خانه خود یک سبک منحصر به فرد و شخصی بدهید!

تزئینات منحصر به فرد خانه با عکس

آیا دوست دارید خانه خود را با استفاده از دکوراسیون از عکس منحصر به فرد کنید؟ پس مقاله امروز ما را از دست ندهید.

برای ایجاد یک خانه منحصر به فرد که شخصیت شما را به جهان نشان می دهد ، باید اجازه دهید تخیل خود را تندرو کنید! خلاق باشید و خود را از طریق عکس ، گل ، عکس ، چاپ ، کوسن و هر وسیله تزئینی که دوست دارید بیان کنید.

در این مقاله ، ما بهترین تزئینات را با عکس هایی که می توانید با مواد بسیار کمی در خانه خود ایجاد کنید به شما ارائه می دهیم.

تزئینات اصلی را با عکس بسازید

1. عکس های با اندازه های مختلف

تزئینات منحصر به فرد خانه با عکس

معمولاً ما تمایل داریم عکس هایی با اندازه ها و قاب های مشابه را به صورت متقارن آویزان کنیم. اما چه اتفاقی می افتد اگر بگذاریم از تخیل خودمان بیشتر استفاده کنیم و نه تنها از فریم های اندازه متفاوت بلکه با رنگ ها و بافت های متفاوت استفاده کنیم؟ به این روند بپیوندید و عکسهای خود را به طور منحصر به فرد مرتب کنید

(با استفاده از عکس بالا برای الهام بخشیدن به شما!)

2. تزئینات پازل با عکس

همچنین می توانید با بهترین عکس های خود پازل بسازید و سپس خانه خود را با آنها تزئین کنید. از کنار هم قرار دادن آنها لذت خواهید برد! اگر انجام معماها کار شما نیست ، تقسیم عکس به سه یا چهار مربع چگونه است؟

3. با چارچوب در بازی کنید

درب فضایی است که ما معمولاً آن را تزئین نمی کنیم. امروز به شما پیشنهاد می کنیم این وضعیت را تغییر دهید. عکس های مورد علاقه خود را در اندازه های مختلف ، رنگی و سیاه و سفید چاپ کنید. سپس ، آنها را پیرامون طرح کلی قاب ، دور درب بچینید.

4. یک حلقه گل با عکس بسازید

تزئینات منحصر به فرد خانه با عکس

ما این ایده را دوست داریم زیرا بسیار ساده است. شما به یک رشته محکم و گیره های چوبی کوچک نیاز دارید. سپس ، فقط باید سیم را در جایی در اتاق ، به دیوار آویزان کنید و شروع به تزئین با عکس های خود کنید. حتی می توانید اشیاء دیگری را اضافه کنید تا کمی رنگ و شخصیت بیشتری به آن بدهید.

همچنین می توانید از نوارهای چراغ برای ایجاد گلدسته استفاده کنید به این ترتیب ، نورهای صمیمی و متفاوتی خواهید داشت!

5. عکس بدون قاب

چه کسی گفته است که عکس ها باید در فریم قرار بگیرند؟

یک طرح روی دیوار بکشید و آن را با عکس پر کنید. گزینه های بسیار زیادی وجود دارد: می توانید یک قلب ، برج ایفل ، یک خانه یا هر چیزی که فکر می کنید بسازید!

ایده دیگری می خواهید؟ وسط عکسها یک عبارت الهام بخش بنویسید!

به سادگی احساسی خواهد بود!

6. تصاویر کلاژ

ساخت دکوراسیون اصلی با عکس آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست. اگر نمی خواهید تغییرات بزرگی در خانه خود ایجاد کنید زیرا دوست دارید دکوراسیون خود را بسیار تغییر دهید ، می توانید با عکس های خود کلاژ بسازید.

برای این ایده، شما به چهار مربع مساوی احتیاج دارید. 4 ورق متناسب با فریم های خود بردارید. بر روی هر برگه یک حرف از کلمه LOVE بکشید و هر حرف را با عکسهای کوچک پر کنید. سپس ، هر کولاژ را در یک قاب قرار دهید و هرطور که می خواهید آنها را آویزان کنید.

7. موزاییک با عکس های پولاروید

تزئینات منحصر به فرد خانه با عکس

تخته چوب پنبه ممکن است تنها چیزی باشد که برای ایجاد تزئینات اصلی با عکس نیاز دارید. اگر دوربین پولاروید در خانه دارید ، از آن استفاده کنید! در غیر این صورت ، می توانید عکس های خود را با فرمت Polaroid چاپ کنید.

هنگامی که عکس های خود را دارید ، آنها را روی تخته چوب پنبه بطور نامنظم بچینید تا به دکوراسیون شما احساس آرامش بیشتری ببخشد.

8. گوشه ها را فراموش نکنید!

درست مانند درها که اغلب در دکوراسیون غفلت می شود ، گوشه دیوارها نیز اغلب به همان سرنوشت دچار می شوند. معمولاً ما روی گذاشتن تصاویر در وسط دیوارها تمرکز می کنیم ، اما تغییر فوکوس می تواند سبک کل یک اتاق را تغییر دهد!

بهترین عکس های خود را انتخاب کنید ، آنها را قاب کنید و با قرار دادن آنها در گوشه دو دیوار ، برخی در یک دیوار و برخی دیگر در طرف مقابل ، با آنها بازی کنید. از نتیجه شگفت زده خواهید شد!

9. عکس روی پله ها

این ممکن است یکی از اصلی ترین ایده های ما نباشد. با این حال ، هرگز از مد نمی افتد!

از فضای فراموش شده در کنار پله ها استفاده کنید تا بهترین عکس های خود را در آنجا داشته باشید. بدون شک ، این یک راه خوب برای رفتن به رختخواب (یا بلند شدن) با یک لبخند بزرگ است.

10. بالش با عکس

تزئینات منحصر به فرد خانه با عکس

یکی دیگر از روش های ایجاد تزئینات اصلی با عکس ، استفاده از کوسن های شخصی شده است! عکسی را که دوست دارید ، اعم از منظره ، فرزندان یا حیوان خانگی خود انتخاب کنید و این خاطره را به یک کوسن زیبا و راحت تبدیل کنید تا جلوه شخصی به اتاق یا مبل شما بدهد.

11.  آویزان کردن عکس ها

آیا به تزئینات به اصطلاح سازگار با محیط زیست علاقه دارید؟ سپس با ایجاد یک نقاشی دیواری آویزان به این روند بپیوندید. شما به یک چوب به اندازه کافی بلند و قوی نیاز دارید تا دکوراسیون ، سیم محکم و عکس ها را نگه دارد.

  • ایده این است که عکسها را با نخ بچسبانید و بسته به اندازه دکوراسیونی که می خواهید سه یا چهار نوار عکس ایجاد کنید.
  • سپس رشته های نوارهای عکس را به چوب ببندید و به دیوار آویزان کنید.

12. داستانی از عکس ها بگویید

اگر چندین عکس با عکس های دقیق روی یک موضوع قرار دهید ، می توانید داستانی را به روشی اصلی بیان کنید. به عنوان مثال ، می توانید عکسی از کف قهوه ، دستی روی فنجان و …  بگذارید تخیل شما تند شود!

ساخت دکوراسیون اصلی با عکس بسیار ساده تر از تصور شما است ، اینطور نیست؟

ذهن خود را باز کنید ، به اتاق خود نگاه کنید و بگذارید شخصیت شما خود را نشان دهد. از نتایج شگفت زده خواهید شد!

به وب سایت رانا گراف حتما سر بزنید.

به صفحه آپارات , ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا