آجیل و خشکبارخواص میوه ها و گیاهانسلامت

10 میان وعده سریع سالم که انرژی شما را تقویت می کنند

10 میان وعده سریع سالم که انرژی شما را تقویت می کنند. اولین قانون هنگام پایبندی به یک برنامه غذایی سالم چیست؟ حوصله ندارید بیاموزید که چگونه عناصر غذایی را با هم مخلوط کنید و با آنها هماهنگ کنید تا سریع میان وعده های غذایی خوشمزه ای که دارای سطح انرژی را زیاد است و تعداد کالری شما کم است ، از بین ببرید!

10 میان وعده سریع سالم که انرژی شما را تقویت می کنند

برخی افراد از “نوشیدنی های انرژی زا” یا “نوار انرژی” یا “قرص انرژی” استفاده می کنند. این مقاله اما در مورد کافئین یا سایر محرک ها نیست.این به شما کمک می کند تا غذا بخورید و سالم تر باشید ، به طور طبیعی انرژی بیشتری خواهید داشت!

  • میان وعده هایی که توسط طبیعت با مواد مغذی واقعی بسته بندی شده اند ، تغییری را در احساس شما ایجاد می کنند.
  • میان وعده های سالم شما را از سوار شدن در غلتک های فراز و نشیب در طول روز باز می دارد.
  • آنها شما را راضی می کنند ، بنابراین باعث میشود از خوردن غذاهای ناسالم اجتناب کنید.

تغذیه خوب ، تغذیه متعادل است. این شامل پروتئین ، کربوهیدراتهای پیچیده ای مانند غلات و میوه یا سبزیجات و چربی خوب است. بعضی از چربی ها سالم هستند ، طعم خوبی دارند و از همه مهمتر بسیار رضایت بخش هستند.

اگر یک سیب بخورید ، این میان وعده بسیار خوب است اما در دو ساعت (یا شاید زودتر) ، دیگر احساس گرسنگی خواهید کرد.اما اگر آن سیب را با مقداری آجیل ، کره بادام زمینی واقعی ، دانه آفتابگردان یا پنیر واقعی سرو کنید ، چربی خوبی که در اختیار شما قرار می دهد ، شما را از احساس گرسنگی به این سرعت دور می کند.

مزایای اضافی آجیل و دانه ها این است که آنها با مواد معدنی ، ویتامین ها و پروتئین پر شده اند. آنها را با میوه یا سبزیجات ترکیب کنید و حالا یک میان وعده قوی دارید که بسیار خوشمزه است!

مزایای خیساندن آجیل قبل از خوردن آنها
بخوانید

در اینجا ده ترکیب غذایی سریع و سالم با هم مخلوط شده است که تهیه آنها آسان نیست و به کراکر یا نان اعتماد نمی کنید.

یک قسمت کوچکتر را به عنوان میان وعده میل کنید یا دوبرابر کنید تا یک وعده غذایی تهیه کنید. این میان وعده ها حاوی چربی های سالم ، پروتئین غیر سویا ، میوه ها ، غلات یا سبزیجات هستند.

1. خرما

یک عدد خرما را با یک عدد میوه پکان بخورید اما هیچ شکری نریزید .شما می توانید 5 یا 10 عدد از این معجون کوچک را بخورید.

2. سیب یا گلابی با کره بادام زمینی یا کره گردو

اگر برچسب را در بیشتر ظرف های کره بادام زمینی بخوانید ، متوجه خواهید شد که اگر فقط آرد اضافه کنید ، تقریباً می توانستید کلوچه درست کنید!

به دنبال کره بادام زمینی خامه ای یا ترد یا کره گردو باشید که فقط با آجیل درست می شود. ضخیم تر و پر از مواد مغذی بیشتر از کره هایی است که با شکر یا شربت ذرت تهیه می شود.

کره ی بادام زمینی را به همراه یک سیب خرد شده در یک ظرف کوچک با درب بسته بندی کنید ، تا بتوانید راحت شوید.

3. انگور با پنیر

انگور را می توان تازه یا منجمد کرد و با مربعهای کوچک پنیر واقعی سرو کرد. همچنین می توانید انگور را با آجیل سرو کنید.انگور یکی از میوه هایی است که به شدت با سموم دفع آفات سم پاشی می کند .

بنابراین اگر می توانید انواع ارگانیک را پیدا کنید ، این بهترین انتخاب است. بعضی اوقات هزینه آنها فقط یه مقدار بیشتر از غیر ارگانیک است.

5 فایده بهداشتی بادام در دوران بارداری
بخوانید

4- تخمه آفتابگردان ، پپیتاس (تخم کدو سبز) و کشمش

برای میان وعده آسان ، آنها را درون یک ظرف کوچک یا یک کیسه غذایی بریزید. شما می توانید هر چیز دیگری را که دوست دارید بخورید.زغال اخته خشک یا زغال اخته ، بادام زمینی ، خرما خرد شده یا حتی زنجبیل گزینه های خوبی هستند.

5. تخم مرغ جوشانده و نارنگی

تخم مرغ ها و نارنگی ها در ظرف تخریب پذیر خود قرار می گیرند و برای مدت چند ساعت بدون یخچال خوب هستند. پروتئین ، چربی خوب ، ویتامین ها و مواد معدنی حتی نورخورشید هستند.

از خوردن زرده خجالت نکشید. زرده ها سالم ترین قسمت تخم مرغ هستند! یک تخم مرغ میان وعده است ، دو عدد تخم مرغ یک وعده غذایی است.می توانید نارنگی را با پرتقال ، موز ، انگور ، هلو ، گلابی ، سیب ، خیار یا حتی یک تکه کلم خام یا چند برگ کاهو جایگزین کنید.

6. گوجه فرنگی ، کرفس و پنیر

گوجه فرنگی های کوچک و یک مغز کرفس با چند مربع پنیر واقعی یک میان وعده ی شیرین درست می کنند! می توانید پنیر را با کره بادام زمینی واقعی یا کره گردو جایگزین کنید.

7. خیار و گل کلم با تن

شاید بتوانید خیارهای کوچکی پیدا کنید که فقط اندازه مناسب برای میان وعده باشند. یک یا دو گل کلم یا کلم بروکلی را بشکنید.اکنون یک میان وعده ترد و دلپذیر به دست آورده اید و می توانید یک مخلوطی از تن ماهی یا کنسرو مرغ را برای پروتئین اضافه کنید.

اگر دوست دارید خردل را می توانید به تن اضافه کنید. برای تغییر سالم می توانید کرفس و پیاز را در تون خرد کنید.

7 اثر جدی سیگار کشیدن در دوران بارداری
بخوانید

8. آووکادو با انگور

نیمی از آووکادو را به طور کامل در یک کیسه مواد غذایی بسته بندی کنید (بنابراین قهوه ای نخواهد شد). وقتی زمان میان وعده است ، فقط آن را با یک قاشق از پوسته بیرون بیاورید. تا همه مواد مغذی را بدست آورید. آووکادو با چربی و پروتئین خوبی بارگذاری می شود. انگور را با هر میوه یا سبزی جایگزین کنید.

9. جو دوسر با دانه ها ، آجیل ها ، و انواع توت ها

جو دوسر یا هر نوع غلات دیگر یک میان وعده غلات جویدنی و مغذی را به شما هدیه می دهد. می توانید شب قبل آن را جوشیده و در ظرفی نگه دارید. صبح ، قوام آن درست خواهد شد.

در صورت تمایل یک قاشق غذاخوری آجیل و یا دانه ها ، انواع توت های تازه ، خشک یا یخ زده ، و روغن نارگیل اضافه کنید. نمک دریایی و دارچین را برای یک میان وعده فوق العاده که به صورت سرد یا گرم سرو می شود اضافه کنید!

10. لوبیا با سالسا

لوبیای قرمز ، سفید یا سیاه کنسرو پخته شده یا کنسرو را خرد کرده و آنرا با سالسا بالا بزنید. سرد یا گرم بخورید. یک تکه میوه در کنار این میان وعده سالم را تکمیل می کند.

شما می توانید با خوردن تنقلاتی مانند اینها به طور مرتب سلامتی و انرژی خود را تقویت کنید. مخلوط و مطابقت یا ایجاد خلاقیت های خود را محک بزنید. هیچ یک از این وعده های غذایی کوچک تلاش زیادی را برای تهیه آن انجام نشود و همه آنها نیروگاه های تغذیه قوه ای هستند!

به صفحه اینستگرام ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا