آیا میدانستید؟سلامت

کوله پشتی مدرسه و کمردرد

اگرچه بین کوله پشتی های مدرسه و کمردرد رابطه وجود دارد ، راه حل جلوگیری از کوله پشتی نیست بلکه استفاده صحیح از آنهاست. همچنین ، ضروری است که کودکان برای اطمینان از عضلات و استخوان های قوی تر ورزش کنند.

کوله پشتی مدرسه و کمردرد

امروزه بسیاری از افراد بر این باورند که کوله پشتی های مدرسه و کمردرد از نزدیک ارتباط دارند. این درست است ، اما واقعیتی است که تفاوت های ظریف دیگری هم دارد.

اول ، مشکل فقط کوله پشتی نیست بلکه استفاده از آن است. واضح است که وقتی کودکان به طور نادرست از هر نوع وزن سنگین استفاده می کنند ، این می تواند بر ماهیچه ها و استخوان های آنها تأثیر بگذارد.

اگرچه کوله پشتی های مدرسه و کمردرد واقعیت هایی هستند که غالباً در ارتباط هستند ، اما آنچه واقعاً از بین می رود عوامل توزیع وزن و بار هستند.
علاوه بر این ، باید به خاطر داشته باشید که کوله پشتی ها کالایی است که هر روز از آن استفاده می کنید. این استفاده مداوم نیاز به اقدامات لازم برای محافظت از بدن دارد. در این مقاله ، ما رابطه بین کوله پشتی های مدرسه و کمردرد را بررسی خواهیم کرد.

کوله پشتی مدرسه و کمردرد

کوله پشتی مدرسه و کمردرد

مطالعات متعددی در مورد کوله پشتی های مدرسه و کمردرد صحبت می شود. تقریبا همه قبول دارند که حدود نیمی از کودکان زیر 15 سال ناراحتی ناشی از استفاده از کوله پشتی مدرسه خود را درک کرده اند.
همچنین اتفاق نظر وجود دارد در مورد این که کودک نباید وزن بیشتری از دامنه بین 10 تا 15٪ از وزن بدن خود داشته باشد .

استفاده از قرص ضد بارداری
بخوانید

در حقیقت ، وزارت آموزش ، علوم و تحقیقات فدرال اتریش کودکان را از حمل کوله پشتی هایی که بیش از 10 درصد از وزن بدن آنها باشد منع کرد. در آلمان ، آیین نامه مشابهی وجود دارد.
همچنین ، در سالهای اخیر ، چندین مطالعه رابطه ای بین کوله پشتی های مدرسه و انواع آسیب های گردن و شانه ، درد کمر ، انحنای ستون فقرات ، وضعیت و عملکرد ریه ها را در میان دیگران برقرار کردند.

با توجه به شیوع این مشکلات در کودکان ، که در گذشته بسیار غیرمعمول بود ، موضوع اهمیت پیدا کرده است.
با این حال ، برخی از کارشناسان هشدار داده اند که افزایش این مشکلات در کودکان فقط به دلیل استفاده از کوله پشتی نیست.

عوامل دیگر نیز دخالت می کنند. از این نظر برجسته ترین آنها سبک زندگی بی تحرک کودکان است که باعث ضعف سیستم اسکلتی عضلانی آنها می شود.

داده ها را در نظر بگیرید

کوله پشتی مدرسه و کمردرد

در یک مطالعه انجام شده در هلند ، رابطه معکوس بین تمرین برخی ورزش ها و کمردرد در کودکان مشاهده شده است. به عبارت دیگر ، هرچه ساعت ها بیشتر کودکان به ورزش بپردازند ، کمردرد کم می شود.
یک مطالعه دیگر ، همچنین در هلند انجام شد ، یک واقعیت جالب را نشان داد: در بسیاری از کودکان با کمردرد ، علائم مشکلات روانی نیز یافت شد. عوامل عاطفی ، خانوادگی یا فردی تمایل به ارتباط با کودکانی دارند که بیشتر از کمردرد رنج می برند.

7 راه حل آسان و طبیعی برای از بین بردن خال در خانه
بخوانید

صرف نظر از این ، وزن اضافی در کوله پشتی های مدرسه و استفاده نادرست از آنها در واقع می تواند مشکلات مختلفی را به دنبال داشته باشد. برخی از این موارد عبارتند از:

  •  تنش عضلانی در ناحیه تحتانی کمر. این امر به این دلیل اتفاق می افتد که کودک وقتی کوله پشتی آنها خیلی سنگین است ، بدن خود را به جلو تکیه می دهد.
  •  نادرست تنظیم ستون فقرات ، عمدتاً در سطح دهانه رحم. این اتفاق به همان دلیلی رخ می دهد که در مورد قبلی رخ داده است.
  •  افزایش لوردوز lordosis. کمر.
  •  شانه های ناهموار. هنگامی که کودک کوله پشتی خود را با یک شانه حمل می کند ، خطر انحنای ستون فقرات یا اسکولیوز افزایش می یابد.

توصیه ها

اولین توصیه ای که باید در نظر بگیرید ترویج تمرین ورزش در کودکان است. عدم تحرک جسمی برای کودکان خوب نیست ، بسیار کمتر از کودکان ، زیرا در حال پیشرفت هستند.

علاوه بر این ، شما باید در مورد کوله پشتی های مدرسه مانند برخی موارد اقدامات پیشگیرانه انجام دهید.

  •  کوله پشتی با ابعاد مناسب خریداری کنید. کوله پشتی نباید از زیر کمر باشد و عرض آن نباید از عرض شانه تجاوز کند.
  •  اطمینان حاصل کنید که تسمه های مناسب وجود دارد. آنها باید در قسمت بالایی قرار بگیرند و باید از نوع قابل تنظیم باشند تا اطمینان حاصل شود که کوله پشتی به پشت وصل شده است. متخصصان کوله پشتی هایی را با چنگال توصیه می کنند تا بتوان از روی زمین بلند شد
  •  یک فضای داخلی محفظه را در نظر بگیرید. هنگامی که قسمت داخلی کوله پشتی جابجا می شود ، اشیاء کمتر حرکت می کنند و این پایداری را ایجاد می کند.
  •  از اضافه بار به هر قیمت خودداری کنید. کودکان باید کاملاً از اضافه بار خودداری کنند. این مضرترین عامل است
  •  توزیع وسایل حمل و نقل به درستی. سنگین ترین وسایل باید به بدن نزدیک شوند. کودکان باید کوله پشتی خود را بر روی هر دو شانه حمل کنند.
شکر قهوه ای بهتر است یا شکر سفید
بخوانید

منبع: steptohealth

مطلب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا