9 نکته ساده در مورد چگونگی بهبود روحیه شما. برای راه های آسان برای احساس خوشبختی ، برید بیرون بروید و ورزش کنید. شما به بدن خود کمک خواهید کرد که ویتامین D بیشتری مصرف کند ، این ماده مغذی مرتبط با خوشبختی است.

حتی مغز شما نیز اندورفین تولید می کند ، یک ماده شیمیایی مغز که میگه “همه چی خوب است”. برای تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک خود ، یوگا انجام دهید.

همچنین چیزی بهتر از تماس با یک دوست عزیز برای خنده خوب نیست.وقت خود را با خواندن روزنامه ، سرگرمی و استراحت انجام دهید. همچنین می توانید بادام و زعفران بخورید تا روحیه خود را از داخل تقویت کند.

9 نکته ساده در مورد چگونگی بهبود روحیه شما

طبیعی است که گاهی اوقات احساس کمبود کنید. این یک بخش طبیعی از زندگی است ، اما باید یاد بگیرید که چگونه می تواند خلق و خو و غم را بهبود ببخشید. در غیر این صورت ، استرس روانی می تواند بر مغز و بدن تأثیر بگذارد.

با تمرین ،مراقبت خود باشید. البته این برای همه متفاوت خواهد بود. اما به لطف این 9 تقویت کننده خلقی ساده ، می توانید احساس بهتری را شروع کنید.

1. برو بیرون

بهترین راه حل در خارج از منزل بهترین راه حل طبیعی است. آفتاب می تواند بدن شما را با ویتامین D ، یک ماده مغذی که به خلق و خوی خوب و افسردگی کمتر مرتبط است ، معالجه کند. تصور می شود اعصاب موجود در مغز به درستی عمل می کند.

یک پیاده روی سریع در اطراف ممکن است تمام آنچه شما نیاز دارید باشد. خوردن صبحانه در بیرون از خانه هم جز راههای آرامش بخش دیگر برای به دست آوردن هوای تازه است.

هنگام کار در خانه ، کارهای روتین را انجام دهید
بخوانید

2. حرکت در اطراف

وقتی صحبت از تقویت خلقی می شود ، نمی توانید با فعالیت بدنی اشتباه کنید. این به مغز شما کمک می کند تا آندورفین های بیشتری بسازد ، مواد شیمیایی خوبی برای بهبود خلق و خو شما . و از آنجا که ورزش گردش اکسیژن را ترغیب می کند ، عملکرد مغز شما شکوفا می شود.

این بدان معنی است که شما فقط می توانید دویدن ، کلاس زومبا یا کلاس هر نوع رقص را انجام دهید تا بهبود پیدا کنید. حتی چند پرش و فشار سریع می تواند تغییر ایجاد کند.

3. یوگا انجام دهید

اگر می خواهید تقویت خلقی و استرس طبیعی و کاهش اضطراب داشته باشید ، یوگا را امتحان کنید. این فعالیت سیستم عصبی پاراسمپاتیک را تحریک می کند ، که سطح گاما آمینوبوتیریک اسید (GABA) را تقویت می کند. این ماده شیمیایی مغز مربوط به خلق و خو است. بنابراین هرچه گابا بیشتر داشته باشید ، احساس بهتری خواهید داشت.

یک تمرین سبک و آسان باعث شگفتی خواهد شد. اما اگر به رفع سریع نیاز دارید ، 5 تا 10 دقیقه روی کشش کار کنید. اطمینان حاصل کنید که اتاق عاری از حواس پرتی و تماس تلفنی است.

4. با یک دوست تماس بگیرید

داشتن خنده خوب با یک دوست عزیز می تواند روز شما را درخشان کند. از این گذشته ، ارتباط با دیگران بخش بزرگی از سلامت روان است. بنابراین برای کنار آمدن با دوستان یا خویشاوندان وقت بگذارید.

نکاتی مفید برای داشتن کودک در تابستان
بخوانید

با این وجود بهتر است قهوه یا ناهار را ملاقات کنید. با تقویت سیستم پشتیبانی ، روحیه شما شانس بهتری برای ماندن خواهد داشت.

5- کاری را که دوست دارید انجام دهید

وقت گذاشتن برای سرگرمی مورد علاقه خود همیشه ارزش آن را دارد. انجام این کار با سلامت روانی بسیار خوبی در ارتباط بوده و باعث می شود فضای روحیه ای بالا برود. حتی رضایت از زندگی و فعالیت بدنی با سرگرمی های اوقات فراغت افزایش می یابد.

به یاد داشته باشید ، لازم نیست در مورد چیزی طرفدار باشید. نکته این است که این کار را برای تفریح انجام دهید ، نه کمال. و به لطف اینترنت ، یادگیری سرگرمی های جدید بسیار آسان است.

6. حمام بگیرید

اگر در حال تعجب نیستید که چگونه سریع از حالت روحی و روانی خلاص شوید ، فقط وان را پر کنید. یک حمام گرم و آرامش بخش شاید تنها آنچه شما بعد از یک روز استرس زا به آن نیاز دارید ، باشد. این یک روش دوست داشتنی برای انجام مراقبت از خود است.

برای تقویت خلق و خوی بهتر ، پنج عدد روغن اسانس اسطوخودوس و رزماری را به اندازه 5 قطره با هم مخلوط کنید. این دو داروی طبیعی آرامش بخش هستند که می توانند روحیه را تقویت کنند. عطرها به بهترین شکل شما را جوان می کنند.

7. روی یک تکه کاغذ بنویسید

نوشتن روی کاغذ مانند یک روش ارزان درمانی است. این فرصت را به شما می دهد تا افکار خود را رها کنید ، یک عامل اصلی در کاهش استرس است. شما همچنین قادر خواهید بود که بفهمید که چه چیزی شما را خوشحال می کند بشناسید.

نگاهی به جنبه های بهداشتی پنیر گیاهی
بخوانید

شما به یک قلم و کاغذ زیبا نیاز ندارید هر دفترچه ای انجام خواهد داد. سعی کنید هر روز در آن بنویسید ، اما بدانید که این منطقه عاری از قضاوت است. هدف این است که وزنه را از شانه های خود دور کنید.

8. میان وعده ی بادام

خوردن بادام یک روش عالی برای سوختن امگا 9 یا اسید اولئیک است. این چربی سالم به منظور بهبود عملکرد مغز و خلق و خوی بهتر مرتبط است. همچنین با فعالیت بدنی مرتبط است ، که می تواند احساسات غم انگیز را به سمت مهار کند.

برای لذت بردن از بادام ، آنها را به صورت ترکیبی یا به تنهایی میل کنید. شما حتی آنها را در سالاد ، ماست یا غلات ریخته اید.

9. زعفران بخورید

رنگ پر جنب و جوش زعفران کافی است تا هر کسی لبخند بزند. اما خوردن آن نیز قدرت خود را دارد. این ادویه علائم افسردگی را تسکین می بخشد و به تقویت روحیه و شادی شما کمک می کند. در حقیقت ، ممکن است به خوبی و به عنوان ضد افسردگی تجویز شده عمل کند.

در مورد آنچه شما را خوشحال می کند فکر کنید. مهم نیست که چقدر احمقانه یا ساده به نظر برسد! اگر احساس خوبی به شما دست می دهد ، وقتی احساس کمبود کردید ، آن را در لیست کارهایی که باید انجام دهید نگه دارید.

به صفحه اینستگرام ما بپیوندید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید با بهترین مطالب و استوری های جالب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما استفاده می کند. با مرور این وب سایت ، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.